whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
کمپرسور صنعتی اویل اینجکت - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

کمپرسور صنعتی اویل اینجکت

کمپرسور صنعتی اویل اینجکت، این محتوا می تواند برای افراد شاغل در صنایع مختلف و کسانی که به دنبال راه حل های مقرون به صرفه و کارآمد برای انجام کار ها هستند جذاب باشد. 

بررسی کاربرد های هوای فشرده می تواند به ما کمک کند تا درک بهتری از نحوه استفاده از آن در صنایع مختلف داشته باشیم.

همه چیز درباره هوای فشرده

هوای فشرده، هوایی است که فشار آن نسبت به فشار محیط افزایش یافته است و از آن به طور گسترده ای در صنایع مختلف برای ابزار های بادی، سیستم های پنوماتیک و سیستم های تبرید استفاده می شود.

تاریخچه هوای فشرده

استفاده از هوای فشرده به قرن 17 میلادی برمی گردد که در آن زمان، از هوای فشرده برای ایجاد نیروی محرکه برای انواع ابزار ها و ماشین آلات استفاده می شد. 

در قرن 19 میلادی، با پیشرفت فناوری، استفاده از هوای فشرده به طور گسترده ای افزایش یافت.

انواع هوای فشرده

هوای فشرده بر اساس میزان فشار و رطوبت به انواع مختلفی تقسیم می شود.

۱. هوای خشک هوای فشرده ای است که رطوبت آن به طور کامل یا تا حد زیادی از آن جدا شده و از آن برای کار هایی که نیاز به دقت بالایی دارند، مانند ابزار های بادی دقیق و سیستم های تبرید، استفاده می شود.

۲. هوای مرطوب نوعی هوای متراکم است که مقداری رطوبت در آن باقی مانده است و از آن برای ابزار های بادی عمومی و سیستم های پنوماتیک، استفاده می شود.

۳. هوای متراکم با فشار بالا، به هوایی گفته می شود که فشار آن بیش از 100 پوند بر اینچ مربع است.

۴. هوای فشرده با فشار پایین نیز برخلاف مورد قبلی به هوایی گفته می شود که فشار آن از 100 پوند بر اینچ مربع کمتر می باشد. 

با وجود اینکه هوای فشرده یک منبع انرژی قدرتمند و انعطاف پذیر است که به طور گسترده ای در صنایع مختلف از آن استفاده می شود، اما با این حال، استفاده از هوای فشرده با خطراتی نیز همراه است مانند خطر انفجار و نشت. برای کاهش این خطرات، باید از سیستم های هوای فشرده ای استفاده شود که به درستی طراحی و نصب شده باشند.

کمپرسور صنعتی اویل اینجکت چیست؟

در کمپرسور صنعتی اویل اینجکت، این مدل کمپرسور هوا، از روغن برای روانکاری و جلوگیری از برگشت فشار استفاده می شود.روغن به صورت تزریقی به محفظه تراکم وارد می شود و با هوا مخلوط می شود. هوای فشرده شده و روغن مخلوط شده سپس از طریق یک فیلتر جدا کننده عبور می کند تا روغن از هوا جدا شود. هوای فشرده شده و تصفیه شده سپس از کمپرسور خارج می شود.موتور، محفظه تراکم (محلی که روتور ها درون آن قرار می گیرند)، فیلتر جدا کننده، سیستم خنک کننده، روتور ها از قسمت های سازنده این دستگاه هستند.از این وسیله در حیطه صنایع تولیداتی و ساخت و ساز، نفت و گاز، معدنی، خودروسازی و غیره استفاده می شود.

خصوصیات فنی کمپرسور صنعتی اویل اینجکت

مهم ترین مشخصات فنی رایج کمپرسور صنعتی اویل اینجکت بررسی نوع، میزان توان، فشار و ظرفیت آن است.این دستگاه های تولید کننده هوای متراکم دارای دو نوع اصلی هستند یعنی کمپرسور های اسکرو و کمپرسور های پیستونی.

ظرفیت از دیگر خصوصیات فنی کمپرسور ها است که می تواند از چند لیتر بر دقیقه تا چند هزار لیتر بر دقیقه متغیر باشد.قوی ترین کمپرسور های اویل اینجکت کمپرسور های هستند که فشار بیشتری تولید کنند.امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت نمونه های مختلفی از این گونه تجهیزات صنعتی، فشار تولیدی هر کدام از آن ها از چند پوند بر اینچ مربع تا چند هزار پوند بر اینچ مربع متفاوت است.

آینده بازار کمپرسور صنعتی اویل اینجکت

بازار تولید و عرضه کمپرسور صنعتی اویل اینجکت در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.در واقع عواملی مانند افزایش تقاضا برای هوای فشرده در صنایع مختلف، توسعه فناوری های جدید و بهبود بهره وری انرژی باعث این رشد شده اند.انتظار می رود این روند در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد.

شرکت فروش کمپرسور های اویل اینجکت در اصفهان 

شرکت پارنا صنعت آسیا، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت، طیف گسترده ای از کمپرسور های اویل اینجکت را از تولیدکنندگان معتبر داخلی و خارجی عرضه می کند.

کمپرسور های صنعتی اویل اینجکت شرکت پارنا صنعت آسیا

کمپرسور های اسکرو یکی از رایج ترین انواع کمپرسور های اویل اینجکت هستند که شرکت پارنا صنعت آسیا آن ها را تامین می کند.این مرکز تامین کننده کمپرسور های پیستونی نیز می باشد که نوع دیگری از کمپرسور های اویل اینجکت بوده و نسبت به کمپرسور های اسکرو ارزان تر اما راندمان کمتری دارند.جهت سفارش می توانید از طریق شماره ی بالا با این مرکز تماس بگیرید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC