whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
کاربرد دیزل ژنراتور و موتور دیزلی - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

کاربرد دیزل ژنراتور و موتور دیزلی

کاربرد دیزل ژنراتور و موتور دیزلی

موتور دیزل ژنراتور و موتور دیزلی در کشور ما نمایندگی های بسیاری دارد. گرچه نمایندگی های موتور دیزلی کمتر است ولی دیزل ژنراتور کامینز و دیزل ژنراتور پرکینز جزء نمایندگی های معروف در این زمینه هستند. اما دیزل پنراتور و موتور دیزلی به طور کلی چه کاربردهایی دارد؟

– کاربرد موتور دیزل در زمینه حمل و نقل جاده ای:

تقریبا می توان گفت همه ی وسایل نقلیه و حمل و نقل به نوعی به موتور دیزل وابسته هستند. در کشورهایی که نرخ مالیات بر سوخت دیزل نسبت به بنزین ارزان تر می باشد، وسیله های نقلیه ای دیزلی بسیار استفاده می شود.
– کاربرد موتور دیزل و دیزل ژنراتور در کشاورزی:

در صنعت کشاورزی و خودروهای کشاورزی مثل تراکتور، تجهیزات و ماشین آلات خرمن کوبی و … و همچنین پمپ های آبیاری از موتور دیزلی استفاده های زیادی می شود.
–  کاربرد موتور دیزل و دیزل ژنراتور در صنعت ساخت و ساز و راهسازی:

موتورهای دیزلی در بخش ساخت و ساز و راهسازی نیز کاربردهای زیادی دارد. موتور های لیقتراک، لودر ها، غلطک، و بیل مکانیکی بر روی موتور دیزل می باشد.
 کاربرد موتور دیزل و دیزل ژنراتور در آسمان:

چیزی در حدود 70 سال پیش بعضی از هواپیماها از موتور دیزلی جهت تامین نیروی پروانه های خود بهره می بردند. هزینه سوخت دیزل نسبت به بنزین منجر به تولید هواپیمای کوچکتر در صنعت حمل و نقل هوایی شده است ، از این رو اخیرا تولیدکنندگان این صنعت وارد صحنه فروش و ارتقا موتور دیزلی شده اند.

 کاربرد موتور دیزل و دیزل ژنراتور بر روی آب:

استفاده از موتورهای دیزلی بر روی آبها به دلیل قدرت و سرعت بالایی که دارند رواج زیادی دارد. در کشتی های اقیانوس پیما از بزرگترین موتورهای دیزل استفاده می شود. این موتور های دیزل عظیم با قدرت 90000 کیلو وات، به نوبه خود در حدود 60 تا 100 دور در دقیقه، و 15 متر ارتفاع را دارا می باشند.

– کاربرد موتور دیزل و دیزل ژنراتور در صنایع و معادن:

در بخش صنعت و معدن برای استخراج و بهره برداری از منابعی همچون شن، ماسه ، فلزات گرانبها، سنگ آهن ، نفت ، گاز و زغال سنگ از موتورهای دیزلی استفاده های فراوانی می شود. در واقع این صنعت وابسته ترین صنعت به موتور دیزل و دیزل ژنراتور می باشد. به طوری که چیزی در حدود 72 درصد کاربرد موتور دیزل و دیزل پنراتور در بخش صنعت و معدن می باشد.

– کاربرد موتور دیزل و دیزل ژنراتور در بیمارستان:

بیمارستان های نظامی، دولتی و خصوصی در زمینه های مختلفی همچون تامین مولد قدرت صنعتی به موتور دیزل و دیزل ژنراتور توجه می نمودند. در واقع در بیمارستان ها در مواقع ضروری مثل سیل، زلزله، آتش نشانی و هرگونه حادثه ای که منجر به قطعی برق شود، بدون نگرانی خاصی از موتور دیزل و دیزل ژنراتور برای تامین برق مورد نیاز بیمارستان استفاده می شود. به بیان دیگر موتور دیزل و دیزل ژنراتور در بیمارستان یک کاربرد اضطراری و مهم دارد.
– کاربرد موتور دیزل و دیزل ژنراتور در فناوری اطلاعات:

امروزه استفاده از کامپیوتر و داده ها و اطلاعات آن نقش چشمگیری در زندگی ما ایفا می کند. با از دست رفتن سیستم های کامپیوتری و فناوری اطلاعات کلیه حسابهای مالی، امور انسانی و بقیه فعالیت های بشر دچار اختلال می شود. در واقع دیزل ژنراتورها کمک چشمگیری در این زمینه به پابرجا ماندن آن ها می کنند.

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده است * نام شما