whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
تعمیر کمپرسور اسکرو در اصفهان - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

تعمیر کمپرسور اسکرو در اصفهان

تعمیر کمپرسور اسکرو در اصفهان، از جمله اصلی ترین عناوینی که در این مقاله به آن ها پرداخته خواهد شد موارد زیر هستند :

  • کمپرسور اسکرو
  • انواع کمپرسور اسکرو
  • عیب یابی کمپرسور اسکرو
  • تعمیر کمپرسور اسکرو
  • نمایندگی تعمیر کمپرسور اسکرو در اصفهان

همه دستگاه‌ها، حتی با کیفیت بالا، با گذشت زمان و افزایش استهلاک، ممکن است دچار مشکل شوند. در این صورت، افراد به دنبال مرکزی هستند که بتواند مشکلات دستگاه هایشان را با عیب‌یابی صحیح و اصولی و در مدت زمان کوتاهی برطرف کند.

نکات مهم انتخاب مرکز تعمیرات مناسب

قبل از شروع باید بدانید که یک مرکز تعمیر مناسب چه ویژگی‌ هایی دارد. 

۱. مرکز تعمیر کننده باید دارای کادری ماهر و آموزش دیده باشد که دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیر انواع دستگاه‌ ها را داشته باشند.

۲. در این گونه مراکز، قطعات یدکی اصل و با کیفیت بالا استفاده می‌ شود.

 این قطعات توسط شرکت اصلی سازنده دستگاه تولید شده‌اند و با دستگاه سازگاری کامل دارند.این امر باعث می‌ شود که قطعات به راحتی و بدون مشکل بر روی دستگاه نصب شوند و عملکرد دستگاه نیز به حالت اولیه خود بازگردد.

۳. در هنگام تعمیر دستگاه‌ ها نکات ایمنی رعایت می شوند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

۴. مرکز معتبر باید برای خدمات خود گارانتی ارائه دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، بتوان از خدمات گارانتی آن استفاده کرد.

در هنگام انتخاب یک مرکز تعمیرات، باید به این عوامل توجه کرد تا بتوان خدمات تعمیر مناسبی دریافت کرد.علاوه بر عوامل ذکر شده، برخی از افراد ممکن است به دنبال مرکز تعمیراتی باشند که در نزدیکی محل زندگی یا کار آن‌ ها قرار داشته باشد تا در صورت نیاز بتوانند به راحتی به آن مراجعه کنند. همچنین، برخی از افراد ممکن است به دنبال مرکز تعمیراتی باشند که خدمات تعمیر در محل را ارائه دهد تا نیازی به حمل و نقل دستگاه خود نداشته باشند.

در نهایت، انتخاب مرکز تعمیرات مناسب، به نیاز های فردی و بودجه هر فرد بستگی دارد. با توجه به عوامل ذکر شده، می‌توان بهترین مرکز تعمیرات را برای تعمیر دستگاه‌ های خود انتخاب کرد.

چند نکته اضافی

✓ در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه، بهتر است آن را به یک مرکز تعمیرات معتبر بسپارید.

با سپردن دستگاه خود به مراکز ناشناس نه تنها عیوب دستگاه شناسایی نمی شود بلکه مشکلات آن نیز دو چندان خواهد شد.

✓ قبل از سپردن دستگاه به مرکز تعمیرات، از سلامت و کامل بودن دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. 

در صورت وجود هرگونه قطعه یا مدار معیوب، بهتر است آن‌ ها را قبل از تعمیر دستگاه تعویض کنید.

با رعایت این نکات، می‌توان از بروز مشکلات احتمالی در هنگام تعمیر دستگاه‌ خود جلوگیری کنید.

کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو، فناوری پیشرفته برای تولید هوای فشردهکمپرسور اسکرو یکی از انواع کمپرسور های جابجایی مثبت است که از مکانیزمی روتاری برای متراکم کردن گاز استفاده می‌ کند. 

مکانیزم عملکرد کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو از دو مارپیچ مارپیچی تشکیل شده است که در داخل یک محفظه قرار دارند. مارپیچ‌ ها با یکدیگر درگیر هستند و با چرخش، گاز را بین خود فشرده می‌کنند. گاز فشرده شده از محفظه خارج می‌شود و به خروجی کمپرسور هدایت می‌شود.

مزایا و معایب کمپرسور اسکرو

کمپرسور های اسکرو مزایای مختلفی نسبت به سایر انواع کمپرسور ها دارند.برای مثال با راندمان بالایی که دارند هوای فشرده بیشتری را با مصرف انرژی کمتر تولید کنند.به علاوه دارای طول عمر بالایی هستند و می‌توانید به طور مداوم و بدون نیاز به تعمیرات مکرر از آن ها استفاده کنید.

نوآوری‌ های جدید در کمپرسور های اسکرو

در سال‌ های اخیر، پیشرفت‌ های زیادی در فناوری کمپرسور های اسکرو حاصل شده است. یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌ های اخیر در کمپرسور های مدل اسکرو، استفاده از مواد جدید برای ساخت مارپیچ‌ ها است.این مواد جدید دارای مقاومت و استحکام بالاتری هستند و می‌توانند عمر کمپرسور را افزایش دهند.

پیشرفت دیگر در کمپرسور های اسکرو، استفاده از سیستم‌ های کنترل الکترونیکی است. این سیستم‌ ها می‌توانند عملکرد کمپرسور را بهینه کنند و مصرف انرژی را کاهش دهند.در آینده نیز انتظار می‌رود که پیشرفت‌ های بیشتری در فناوری کمپرسور های اسکرو حاصل شود. این پیشرفت‌ ها می‌توانند باعث بهبود بیشتر عملکرد و کارایی این تجهیزات شوند.

انواع کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو یکی از بهترین انتخاب‌ ها در زمینه کمپرسور های هوای فشرده است؛ این دستگاه با بهره‌گیری از روغن، علاوه بر روانکاری و خنک‌ کردن روتور ها، توانایی تولید هوای فشرده با کیفیت بالا و فشار قابل توجهی را داراست.این کمپرسور ها به دو صورت روغنی و بدون روغن عرضه می‌ شوند.

کمپرسور اسکرو روغنی

کمپرسور اسکرو روغنی از منابع روغن برای روانکاری و خنک‌کردن روتور ها بهره می‌ برد، که این امر علاوه بر افزایش کارایی، از بازگشت فشار به مکش کمپرسور جلوگیری می‌ کند. این کمپرسور های روغنی با هزینه نگهداری کمتری همراه بوده و توانایی تولید هوای فشرده با فشار بالاتر را دارند.

از جمله مزایای این تجهیزات :

  • هزینه نگهداری کمتر
  • قابلیت تولید هوای فشرده با فشار بالاتر
  • عملکرد کارآمدتر آن ها است

و از معایب آن ها به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • حضور روغن در هوای فشرده
  • نیاز به استفاده از فیلتر های روغن

تفاوت کمپرسور اسکرو بدون روغن با کمپرسور های روغنی

کمپرسور اسکرو بدون روغن، برخلاف نسخه‌ های روغنی، توانایی تولید هوای فشرده با کیفیت بالا، بدون نیاز به مصرف روغن دارد.به خصوص این وسایل در صنایع حساس به روغن، جایگاه ویژه‌ای دارد.از آنجایی که هوای فشرده حاوی روغن نیست، دستگاه دیگر نیازی به استفاده از فیلتر های روغن نخواهد داشت.

با این حال، هزینه نگهداری بیشتر، توانایی تولید هوای فشرده با فشار کمتر و کارآمدی کمتر از معایب این دستگاه به شمار می آیند. به طور کلی کمپرسور های اسکرو در دو نوع اصلی تولید شده اند، یکی از نوع روغنی و دیگری از نوع بدون روغن است که هر کدام ویژگی‌ ها و کاربرد های خود را دارند. همچنین انواع دیگری از این کمپرسور ها هم وجود دارند که هر کدام بر اساس خصوصیات خاص، در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

یک نوع از این کمپرسور ها، کمپرسور اسکرو یک مرحله‌ای است که هوا را در یک مرحله فشرده می کند. این کمپرسور ها برای مواردی که نیاز به تامین فشار هوای متوسط دارید، مناسب هستند.نوع دیگر، کمپرسور اسکرو دو مرحله‌ای است و برای مواردی که نیاز به تامین هوای فشرده با ظرفیت و فشار بالا دارید انتخاب بهتری است.

همچنین یک نوع دیگر به نام کمپرسور اسکرو دوار وجود دارد که از دو روتور دوار برای فشرده سازی هوا استفاده می‌ کند.این مدل کمپرسور با راندمان بالا خود، در مقایسه با کمپرسور های اسکرو خطی، بهترین کارایی را ارائه می‌ دهد.

کمپرسور اسکرو خطی، کمپرسور کم‌ هزینه با روتور های خطی

کمپرسور اسکرو خطی، از دو روتور استفاده می کند که به صورت خطی حرکت می کنند. در واقع طراحان با ایجاد حرکت خطی در دستگاه باعث شده اند که این مدل کمپرسور های ذکر شده نسبت به کمپرسور های اسکرو دوار، هزینه کمتری داشته باشند.در کمپرسور های اسکرو دوار، دو روتور به صورت دورانی حرکت می کنند. 

این حرکت دورانی با ایجاد اصطکاک بین روتور ها و بدنه کمپرسور، باعث تولید گرمای بیشتر و کاهش راندمان کمپرسور می شود. به علاوه قطعات بیشتری در کمپرسور های اسکرو دوار وجود دارند که باعث افزایش هزینه نگهداری و تعمیرات اینگونه کمپرسور ها می شوند.

عیب یابی کمپرسور اسکرو

عیب یابی کمپرسور اسکرو به دو مرحله کلی تقسیم می شود که در قسمت زیر توضیحاتی را در مورد هر مرحله آماده کرده ایم.در عیب یابی اولیه، عیب یابی به صورت ساده و با استفاده از ابزار های ساده انجام می شود.در عیب یابی پیشرفته، عیب یابی به صورت تخصصی و با استفاده از ابزار های پیشرفته انجام می شود.

عیب یابی اولیه کمپرسور اسکرو

اولین کاری که باید انجام شود، بررسی برق کمپرسور است. متخصص مطمئن می شود که برق به کمپرسور وصل است و فیوز یا کلید قطع کننده مدار سالم است.سپس فشار کمپرسور را بررسی می کنند. 

اگر فشار کمپرسور پایین است، ممکن است مشکل از شیر اطمینان، شیر تنظیم فشار، یا سیستم خنک کننده باشد.دمای کمپرسور نیز کنترل می شود زیرا اگر دمای کمپرسور بالا باشد، می تواند مشکل از سیستم خنک کننده باشد.در حین یافتن عیب دستگاه حتی ممکن است صدای غیر عادی از کمپرسور بشنوید، در این زمان قطعات داخلی می توانند دچار ایراداتی شده باشند.

عیب یابی پیشرفته کمپرسور اسکرو

اگر عیب یابی اولیه مشکل را حل نکرد، باید عیب یابی پیشرفته باید انجام شود. برای شروع روتور ها را از نظر آسیب دیدگی یا خوردگی بررسی می شوند تا در صورت آسیب دیدگی آن ها تعویض شوند.پمپ روغن نیز نباید دچار آسیب دیدگی یا نشتی شده باشد. 

برخی از مشکلات رایج کمپرسور اسکرو

۱. کمپرسور روشن نمی شود

زمانی که برق به کمپرسور وصل نباشد، فیوز یا کلید قطع کننده مدار سوخته و مدار فرمان کمپرسور دچار اختلال شده باشد کمپرسور روشن نمی شود.

۲. کمپرسور زیر بار نمی رود زیرا: 

✓ شیر اطمینان یا شیر تنظیم فشار باز است

✓ سیستم خنک کننده خراب شده است 

✓ قطعات داخلی کمپرسور نیاز به تعویض دارند

۳. کمپرسور فشار زیادی تولید می کند

۴‌ کمپرسور روغن نشتی دارد

۵. کمپرسور گرم می شود

تعمیر کمپرسور اسکرو

یکی از چالش‌ های اصلی تعمیر کمپرسور اسکرو، پیچیدگی ساختار این نوع از کمپرسور ها است.کمپرسور اسکرو از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر یک وظیفه خاصی را بر عهده دارند. در صورت خرابی هر یک از این قطعات، ممکن است کمپرسور به طور کامل از کار بیفتد.چالش دیگر تعمیر کمپرسور اسکرو، نیاز به دانش و تجربه کافی است. 

تعمیرکاران کمپرسور اسکرو باید با ساختار این کمپرسور ها و نحوه عملکرد آن‌ ها آشنا باشند. همچنین، باید مهارت کافی در عیب‌یابی و تعمیر قطعات مختلف کمپرسور را داشته باشند.

جدیدترین روش‌ های تعمیر کمپرسور اسکرو

امروزه با توسعه علم و تکنولوژی، پیشرفت‌ های زیادی در زمینه تعمیر کمپرسور اسکرو حاصل شده است و در نتیجه روش‌ های جدید و کارآمدتر برای تعمیر این کمپرسور ها ایجاد شده اند.یکی از جدیدترین روش‌ های تعمیر کمپرسور اسکرو، استفاده از تکنیک‌ های تعمیر بدون باز کردن کمپرسور است. 

در این روش، تعمیرکاران بدون باز کردن کمپرسور، می‌توانند مشکلات آن را برطرف کنند. این راه می‌تواند هزینه‌ های تعمیر کمپرسور را کاهش دهد و زمان تعمیر را کوتاه‌ تر کند.روش دیگر، استفاده از سیستم‌ های کمکی هوشمند است. این سیستم‌ ها می‌توانند در عیب‌یابی و تعمیر کمپرسور به تعمیرکاران کمک کنند. 

در واقع استفاده از این سیستم‌ ها می‌تواند دقت و سرعت تعمیر کمپرسور را افزایش دهد.در صورتی که کمپرسور اسکرو شما دچار مشکل شده است، می‌ توانید با خیال آسوده از خدمات پارنا صنعت آسیا برای تعمیر آن استفاده کنید.

این شرکت با ارائه خدمات باکیفیت و مقرون به صرفه، می‌ تواند به شما کمک کند تا کمپرسور خود را به حالت اولیه بازگردانید.ما در قسمت زیر یکسری از خدمات ویژه پارنا صنعت آسیا برای تعمیر کمپرسور اسکرو را ذکر می‌کنیم.

  • گارانتی تعمیرات

پارنا صنعت آسیا برای کلیه خدمات تعمیر کمپرسور اسکرو، گارانتی ارائه می‌دهد. 

این گارانتی می‌ تواند باعث اطمینان خاطر مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شود.

  • خدمات مشاوره رایگان

همچنین این شرکت به مشتریان خود خدمات مشاوره رایگان در زمینه تعمیر کمپرسور اسکرو ارائه می‌ دهد.

 این خدمات می‌ تواند به مشتریان کمک کند تا بهترین تصمیم را برای تعمیر کمپرسور خود بگیرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم که با شماره قرار داده شده تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر کمپرسور اسکرو در اصفهان

پارنا صنعت آسیا با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص، تجهیزات پیشرفته و خدمات برتر، مرکز تعمیر کمپرسور اسکرو در اصفهان و سایر شهر های ایران است.

کادر فنی این شرکت با سابقه، دوره های آموزشی تخصصی را در زمینه تعمیر کمپرسور اسکرو، دیزل ژنراتور ها و دیگر تجهیزات صنعتی قدرتمند گذرانده اند و تجربه کافی در زمینه تعمیر انواع دستگاه های صنعتی و معدنی دارند.

به علاوه مشاوره فنی یکی از خدماتی است که پارنا صنعت آسیا به مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات شامل ارائه مشاوره در زمینه انتخاب کمپرسور اسکرو مناسب، تعمیر و نگهداری کمپرسور اسکرو و افزایش کارایی کمپرسور اسکرو است.اگر شما نیز می خواهید دستگاه خود را به این مرکز بسپارید باید توجه داشته باشید که مدت زمان تعمیر کمپرسور اسکرو در پارنا صنعت آسیا به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع و مدل کمپرسور اسکرو
  • میزان خرابی کمپرسور
  • نوع و تعداد قطعات مورد نیاز برای تعمیر

در حالت کلی، مدت زمان تعمیر کمپرسور اسکرو در پارنا صنعت آسیا بین یک تا سه روز است. البته در برخی موارد، ممکن است این مدت زمان بیشتر شود.پارنا صنعت آسیا تلاش می کند تا تعمیرات کمپرسور اسکرو را در اسرع وقت انجام دهد تا کمپرسور مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن به مدار تولید بازگردد.زمانی که کمپرسور اسکرو شما دچار مشکل می شود، می توانید با کارشناسان پارنا صنعت آسیا تماس بگیرید تا از مدت زمان تعمیر کمپرسور خود مطلع شوید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC