whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
فروش پمپ لجن کش در اصفهان - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

فروش پمپ لجن کش در اصفهان

در این مقاله شما در مورد انواع پمپ لجن کش و همچنین  خرید و فروش پمپ لجن کش در اصفهان با شما صحبت خواهیم کرد پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص پمپ های لجن کش در اختیار شما قرار بدهیم.

این عناوین مهم عبارتند از :

  • پمپ لجن کش
  • انواع پمپ لجن کش
  • کاربرد پمپ لجن کش
  • خرید و فروش پمپ لجن کش در اصفهان
  • قیمت پمپ لجن کش در اصفهان

شما به عنوان یک خریدار نیاز دارید که در مورد محصولی که می‌خرید اطلاعات کاملی را کسب نمایید.برای نمونه لازم است بدانید که خصوصیات فنی آن ها چیست و چگونه می‌توان از آن‌ ها نگهداری کرد تا علاوه بر اینکه شما مکان بهتری را برای مراقبت از آن ها انتخاب کنید، شما بتوانید در طی طولانی مدت از دستگاه با احساس رضایتمندی کامل استفاده نمایید.همچنین دانستن اینکه که هر دستگاه با خصوصیات فنی مشخص برای چه نوع کاربردی طراحی شده است، امری ضروری است.ما برای شما در مورد یک سری از نکات خرید پمپ لجن کش نیز توضیح داده‌ایم که به شما کمک می‌ کند خرید و فروش بهتری را تجربه کنید.

به علاوه اگر شما در پی یافتن مرکزی برای خرید و فروش عمده محصولات و تجهیزات صنعتی هستید در مورد نمایندگی فروش پمپ لجن کش در اصفهان نیز مواردی را بیان کرده‌ایم.

پمپ لجن کش

پمپ لجن کش مانند دیگر پمپ‌ ها برای انتقال مواد سیال به کار می‌رود اما به دلیل اینکه مواد سیالی که توسط آن ها منتقل می شوند ممکن است حاوی مواد جامد و سنگین باشند، قدرت آن ها نسبت به دیگر نوع‌ پمپ‌ های تولید و عرضه شده در بازار بیشتر است. بر حسب اینکه دستگاه در چه مکانی نصب شود و همچنین قدرت و توان فشار آن چقدر باشد، این وسایل می‌ تواند شکل‌ های ظاهری متفاوتی داشته باشند.

شرکت‌ های تولید کننده

این گونه از دستگاه‌ ها توسط شرکت‌ های مختلفی تولید می‌ شوند که در زیر دو مورد از آن ها را نام برده ایم.

  • پمپ های تولیدی شرکت فلایر (Flygt)، مشهور به پمپ‌ های زیر آبی با عملکرد بالا.
  • شرکت کرونوس (KSB)، تولیدکننده انواع پمپ‌ های صنعتی با تکنولوژی پیشرفته.

شرایط نگهداری از پمپ های لجن کش 

پمپ‌ های لجن کش نیز مانند دیگر تجهیزات صنعتی در شرایط خاصی نگهداری می‌ شوند.برای مثال پمپ باید به درستی راه اندازی و خاموش شود.قبل از راه اندازی پمپ، مطمئن شوید که ولتاژ منبع تغذیه مطابق پلاک پمپ باش و پروانه در جهت صحیح می چرخد. هنگام خاموش کردن پمپ، اجازه دهید تا دستگاه کاملاً متوقف شود قبل از اینکه آن را خاموش کنید.

پمپ را به طور مرتب تمیز کنید زیرا با گذشت زمان با ذرات جامد معلق مسدود می شوند. برای تمیز کردن پمپ، آن را از منبع تغذیه جدا کرده و ذرات جامد معلق را از بدنه و پروانه خارج کنید.از آنجایی که این مدل از پمپ ها دارای آب بند های مکانیکی هستند که برای جلوگیری از نشت مایعات از داخل پمپ استفاده می شوند، این آب بند ها باید به طور منظم با روغن مناسب روغن کاری شوند و پمپ را در محیطی خشک و خنک نگهداری کرد. قرار دادن پمپ در محیط مرطوب یا گرم می تواند باعث آسیب به پمپ شود.با رعایت این نکات می توانید از پمپ های لجن کش خود به طور موثر و ایمن محافظت کنید.

اجزا تشکیل دهنده پمپ لجن کش

پمپ‌ های لجن کش، تشکیل شده از اجزا مختلفی هستند که هر یک وظایف خاص خود را دارند. 

اجزا اصلی آن ها شامل یک موتور، بدنه پمپ و یک سیستم انتقال لجن می‌ شود.

موتور از نوع الکتریکی، هیدرولیکی یا هوازی درون آن ها نصب می شود و نقش اصلی در فرآیند انتقال لجن دارد. 

این قسمت حیاتی با ایجاد حرکت، انرژی لازم برای جابجایی لجن را فراهم می‌ کند. 

بدنه پمپ نیز به عنوان سازه اصلی که محل نصب موتور و قسمت‌ های مکانیکی را فراهم می‌ کند، عمل می‌ کند.

سیستم انتقال لجن (لوله‌ ها، شیر ها و قطعات مکانیکی دیگر) لجن را از منبع به مقصد نهایی جابجا می‌ کند و باعث ایجاد فشار و جریان لازم برای انتقال بهینه لجن می‌ شود. 

هر یک از این اجزا به طور هماهنگ با یکدیگر کار می‌ کنند تا پمپ لجن کش به صورت کارآمد و با بهره‌وری بالا عمل کند و وظایف انتقال و پمپاژ لجن را به خوبی انجام دهد.

انواع پمپ لجن کش

پمپ‌ های لجن کش این ابزار های اساسی در صنایع مختلف، به ویژه در صنایع پالایشگاهی، فاضلاب و اب‌ شویی، انواع مختلفی دارند.

پمپ‌ های غلطکی: این پمپ‌ ها برای انتقال لجن با ارتفاع متوسط ​​مناسب هستند  ساختار ساده، عملکرد مطمئن و قابلیت انتقال لجن با ذرات جامد دارند.

پمپ‌ های پیستونی: برای استفاده در ارتفاعات بالا تولید شده اند و قابلیت انتقال لجن با فشار بالا و اسیدیته بالا دارند.

پمپ‌ های توربینی: به خاطر ساختار خاص خود (قدرت موتور های قوی و کارایی زیادی در انتقال لجن به ارتفاعات بالا) برای ارتفاعات بسیار بالا استفاده می شوند.

پمپ‌ های هوادهی: ارتفاع این وسایل بسته به مدل آن ها متغیر است و در برابر ذرات جامد مقاومت خوبی دارند به طوری که از آن ها جهت انتقال لجن با دانه‌بندی بالا استفاده می کنند.در نهایت، انتخاب بهترین پمپ لجن کش بستگی به نیاز های خاص شما دارد و بهتر است در این زمینه با متخصصان مرکز فروش انتخابی مشاوره کنید.

نحوه انتخاب پمپ لجن کش براساس نوع محرک

انتخاب پمپ لجن کش بر اساس نوع محرک معمولاً به ویژگی‌ های نوع محرک و نیاز های خاص مرتبط با عملکرد پمپ مربوطه بستگی دارد. 

ما برای شما چند نکته کلی را برای انتخاب پمپ لجن کش بر اساس نوع محرک ذکر می‌ کنیم.

محرک‌ های الکتریکی

محرک‌ های الکتریکی معمولاً مناسب برای کاربرد های صنعتی و شهری هستند.

این نوع پمپ‌ ها به دلیل عملکرد پایدار و کم‌ صدا مناسب برای محیط‌ هایی که نیاز به صدا و لرزش کم دارند.

محرک‌ های هیدرولیکی

پمپ‌ های لجن کش با محرک‌ های هیدرولیکی عمدتاً در محیط‌ هایی با فشار بالا یا نیاز به انتقال لجن در فواصل بلند مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

قدرت بالا و قابلیت انتقال لجن در مسافت‌ های طولانی از مزایای این نوع پمپ‌ ها است.

محرک‌ های هوازی

در برخی موارد، از محرک‌ های هوازی نیز برای انتقال لجن استفاده می‌ شود اما به طور کلی این نوع پمپ‌ ها برای محیط‌ های خاصی که نیاز به حجم هوا و گاز دارند، انتخاب می شوند.

 

کاربرد پمپ لجن کش

علاوه بر کاربرد پمپ لجن کش در صنایعی که توضیح دادیم آن ها در کشاورزی برای 

  •  انتقال آب از چاه ها و منابع آب زیرزمینی به مزارع و باغ ها
  • انتقال آب از رودخانه ها، دریاچه ها و سایر منابع آب سطحی به مزارع و باغ ها (این مدل پمپ می تواند آب را از چاه ها و منابع آب زیرزمینی با عمق زیاد منتقل کند، این امر به ویژه در مناطقی که دسترسی به آب سطحی دشوار است، بسیار مهم است.)
  • آبیاری زمین های کشاورزی
  • تخلیه آب از مزارع و باغ ها
  • انتقال کود و سموم به مزارع
  • انتقال فاضلاب کشاورزی
  • انتقال آب از چاه ها و منابع آب زیرزمینی

مورد استفاده قرار می گیرند.

این پمپ ها به دلیل توانایی خود در پمپاژ مایعات دارای ذرات جامد معلق، به خوبی برای این کار مناسب هستند.

پمپ های لجن کش در آبیاری زمین های کشاورزی می توانند آب را از منابع آبی مختلف به سیستم های آبیاری، مانند آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی، منتقل کنند و همچنین فاضلاب کشاورزی را از مزارع و باغ ها به تصفیه خانه ها منتقل کنند.

این امر  باعث می شود که آب به طور یکنواخت در زمین پخش شده و از هدر رفت آن جلوگیری شود.

در مجموع، پمپ های لجن کش ابزاری ضروری برای کشاورزی هستند. 

 

خرید و فروش پمپ لجن کش در اصفهان

برای اینکه بتوانید خرید و فروش بهتر را تجربه کنید و همچنین افراد زیادی را به خرید از محصولات خود ترغیب کنید لازم است که به یک سری از موارد توجه کنید.برای نمونه مشتری در مورد مشخصات  دستگاه به شما اطلاعاتی را می‌ دهد که تعیین می‌ کند ارتفاع، قدرت و دبی دستگاه چقدر باشد.

در چنین مواقعی شما لازم است که از قبل در مورد خصوصیات فنی دستگاه‌ های مختلفی اطلاعات لازم را کسب کرده باشید تا بتوانید با توجه به اطلاعات فنی مد نظر مشتری، دستگاهی را که با نیاز های آن ها مطابقت بیشتری دارد به آن ها پیشنهاد دهید.با رعایت این مورد مشتری ترغیب می‌شود که خرید های بعدی خود را نیز از فروشگاه شما انجام دهد، زیرا توانسته‌ اید محصولی را در اختیار آن ها قرار دهید که مناسب با نیاز های آن ها است و به درخواست آن ها توجه کرده‌اید.

ارائه خدمات پس از فروش نیز عامل دیگری است که بسیاری از مشتریان به آن ها توجه می‌کند و این خدمات می‌تواند به آن ها کمک کند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.اکنون اگر به دنبال مرکزی جهت خرید پمپ لجن کش در اصفهان هستید، شرکت پارنا صنعت آسیا آماده است تا در این زمینه شما را راهنمایی کند.این مرکز با سابقه ۳۰ ساله خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده و با تامین و ارائه محصولاتی با کیفیت و قدرتمند مانند دیزل ژنراتور ها، کمپرسور ها و انواع پمپ صنعتی، دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیر و تامین قطعات با کیفیت اصلی این تجهیزات نیز کسب نماید.

به این منظور شما جهت خرید عمده اینگونه از دستگاه‌ های صنعتی کافیست که از طریق ثبت سفارش محصول در سایت پارنا صنعت آسیا و ذکر مشخصات دستگاه انتخابی، در مدت زمانی مشخص دستگاه‌ های سفارشی خود را از مرکز ذکر شده دریافت کنید.

قیمت پمپ لجن کش در اصفهان

قیمت خرید و فروش پمپ های لجن کش در اصفهان بر حسب عوامل و در دوره های زمانی متفاوت دچار نوسان می شود.

۱. برای مثال پمپ های لجن کش به صورت تک فاز، سه فاز، شناور

و ثابت در بازار موجود هستند که می توان گفت هر کدام قیمت مشخصی دارند.

پمپ های لجن کش تک فاز برای مصارف خانگی و تجاری کوچک، پمپ های سه فاز برای مصارف صنعتی و تجاری بزرگ، پمپ های شناور برای پمپاژ مایعات از مخازن و حوضچه ها و  پمپ های لجن کش ثابت برای پمپاژ مایعات از خطوط لوله استفاده می شوند.

قیمت پمپ های لجن کش در اصفهان از حدود 1.5 میلیون تومان برای یک پمپ لجن کش تک فاز 1.5 اسب بخار چدنی شروع می شود و تا چند ده میلیون تومان برای یک پمپ لجن کش سه فاز 5 اسب بخار فولادی ضد زنگ افزایش می یابد.

بنابراین بسته به اینکه برای کاربرد خود کدام دستگاه را انتخاب می کنید، قیمت دستگاه از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. 

۲. توان پمپ نیز که با واحد اسب بخار (HP) اندازه گیری می شود، هر چه بیشتر باشد می تواند مایعات بیشتری را با فشار بالاتر پمپاژ کند.

معمولا پمپ هایی که توان بیشتری دارند قیمت آن ها نیز بیشتر است.

۳. جنس بدنه پمپ نشان دهنده مقاومت پمپ در برابر خوردگی و سایش است و معمولاً از چدن، فولاد ضد زنگ، یا آلومینیوم ساخته می شود. 

پمپ هایی که جنس بدنه آن ها چدن است جزو ارزان ترین گزینه ها محسوب می شوند زیرا در برابر خوردگی و سایش مقاومت چندانی ندارند، اما در مقابل پمپ های جنس فولاد ضد زنگ  به دلیل مقاومت بیشتر آن ها در برابر خوردگی و سایش گران تر هستند. 

قیمت پمپ های لجن کش در بازار 

با توجه به این عوامل، قیمت فروش پمپ های لجن کش در دیگر بازار های جهانی نیز می تواند از چند صد دلار تا چند هزار دلار دارای نوسان باشد. 

به عنوان مثال، پمپ لجن کش سانتریفیوژ با توان 1 اسب بخار و دبی 50 لیتر بر دقیقه از یک برند، حدود 500 دلار قیمت دارد، در حالی که یک پمپ لجن کش مدل گریز از مرکز با توان 5 اسب بخار و دبی 500 لیتر بر دقیقه از یک برند دیگر، حدود 2000 دلار قیمت دارد.

در ایران نیز تولیدکنندگان مختلفی پمپ های لجن کش را تولید می کنند. 

قیمت پمپ های لجن کش تولید داخل معمولاً کمتر از پمپ های وارداتی است. 

با این حال، کیفیت پمپ های لجن کش تولید داخل نیز در سال های اخیر افزایش یافته است.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC