whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
نمایندگی تعمیر دیزل ژنراتور ولوو در اصفهان - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

نمایندگی تعمیر دیزل ژنراتور ولوو در اصفهان

نمایندگی تعمیر دیزل ژنراتور ولوو در اصفهان

نمایندگی تعمیر دیزل ژنراتور، از آنجایی که بر خلاف تصور افراد اغلب اختلالات و مشکلاتی که در دستگاه های دیزل ژنراتور ایجاد می شوند به خاطر عدم رسیدگی منظم آن ها به دیزل ژنراتور ها است، امروز در این مقاله قصد داریم شما را با عواملی که باعث ایجاد خرابی در کلیه دیزل ژنراتور ها می شوند آشنا کنیم و اطلاعاتی را نیز در رابطه با مرکز تعمیر کننده این دستگاه در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید از دستگاه خود طی طولانی مدت مراقبت کنید و دستگاه خود را به موقع تعمیر کنید.

 

مشخصات دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا

نمایندگی تعمیر دیزل ژنراتور ولوو در اصفهان

دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا با آلترناتور متفاوتی تجهیز شده است که در سیستم تولید برق دیزلی این دستگاه نقش حیاتی دارد زیرا این قسمت مهم با رعایت استاندارد های بین‌المللی مهندسی و استفاده از مواد با کیفیت، به عنوان یک قطعه کلیدی و موثر در تولید انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیستم خنک کننده در دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا، یکی از عناصر کلیدی برای حفظ عملکرد بهینه و طول عمر دستگاه محسوب می‌ شود که با جلوگیری از افزایش حرارت در داخل موتور، بخش های دستگاه را خنک می کند.

این سیستم از اجزایی مانند رادیاتور اختصاصی، پمپ آب، ترمواستات و فن خنک کننده تشکیل شده است که رادیاتور آن با استفاده از فن‌های خنک کننده هوا، حرارت را از آب دفع می‌کند.

پمپ آب نیز، جریان آب را در سیستم حفظ کرده و از افزایش دما جلوگیری می‌کند.

این سیستم تضمین می‌کند که دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا حتی در شرایط کاری سخت، از نظر حرارتی به طور موثر عمل کند و عمر مفید دستگاه را افزایش دهد.

 

آب عامل خوردگی موتور دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا

آب عامل خوردگی موتور دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند بر عمر و عملکرد این موتور تاثیر بگذارد.

آب به صورت غیر مناسب و با حضور املاح و مواد معدنی می‌تواند باعث خوردگی سیستم‌ های داخلی موتور شود و این خوردگی ها، اجزاء موتور مانند سطوح داخلی سیلندر ها، پیستون‌ ها و سیستم‌ های سوختی را با کاهش عملکرد و افت کیفیت تولید انرژی همراه می کند.

از این رو برای جلوگیری از خوردگی، از سیستم‌ های خنک‌کننده، تصفیه آب و فیلتراسیون مناسب برای آب و از مواد محافظ برای سطوح داخلی موتور، استفاده می شود که می‌توانند از خوردگی جلوگیری کنند.

عوارض استفاده از سوخت بی کیفیت بر خرابی ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا

معمولا وقتی صحبت از سوخت بی کیفیت و ارزان می شود افراد به عوارض جدی آن که می تواند بر روی ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا داشته باشد، توجهی نمی کنند.

زیرا این سوخت ها معمولا دارای ذرات جامد و آلاینده‌ های بالقوه هستند که باعث کاهش عملکرد ژنراتور و خرابی اجزای آن می شوند.

به علاوه اشتعال ناپذیری، سوخت ناپاک و اندازه‌ی درست سوخت در مخازن نیز مشکلات دیگری هستند که در نتیجه استفاده از سوخت های ارزان و بی کیفیت در دستگاه ایجاد می شوند.

به همین خاطر بهترین راه‌حل برای جلوگیری از این مشکلات، استفاده از سوخت با کیفیت استاندارد و مطابق با نیاز های دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا است.

 

اهمیت دانش فنی برای تعمیر دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا

چه چیزی نسبت به داشتن تجهیزات و لوازم تعمیراتی به روز برای تعمیر دیزل ژنراتور های ولوو مهم تر است؟

اغلب افراد تصور می کنند با وجود پیشرفته ترین ابزار ها می توان به راحتی فرایند های تعمیری را انجام داد، اما این تصور کاملا اشتباه است.

زیرا تنها در صورت داشتن اطلاعات کامل و دقیق در مورد دستگاه، قطعات، سیستم‌ ها و تنظیمات است که تکنسین‌ ها می توانند به‌ خوبی این نوع ژنراتور ها را تعمیر و نگهداری کنند.

مشخصات موتور دیزل ژنراتور ولوو 415 کاوا -TAD1343GE

برند موتور VOLVO
Engine Brand :
مدل موتور
TAD1343GE
Engine Model :
اصالت برند موتور
سوئد
Country of Origin :
کشور سازنده موتور
سوئد , آلمان
Producing country :
قدرت موتور بر حسب KW
330 kW
Prime Power (KW) :
حداکثر قدرت موتور بر حسب KW
361 kW
Standby Power (KW) :
توان موتور بر حسب HP
442 hp
Prime Power :
حداکثر توان موتور بر حسب HP
484 hp
Standby Power :
حجم موتور
12.78 L
Total Displacement :
تعداد سیلندرها
6
No. of Cylinders :
سیستم تنفس
توربو شارژ 
Aspiration System :
سیستم خنک کننده
سردسازی با آب 
Cooling System :
نوع گاورنر
الکتریکی
Governor Type :
مصرف سوخت 50%
43 L/h
Fuel Consumption 50% :
مصرف سوخت 75%
62 L/h 
Fuel Consumption 75% :
مصرف سوخت 100%
73 L/h 
Fuel Consumption 100% :
دور بر دقیقه
1500 rpm 
Revolution Per Minutes :
آرایش سیلندرها
خطی 
Cylinder Arrangement :
قطر سیلندر X کورس پیستون
131×158 (mm) 
Bore x Stroke :
نسبت تراکم
18.1:1
Compression Orientation :
تزریق
مستقیم 
Injection :
سیستم الکتریکی
24 V.DC 
Electrical System :
ظرفیت مخزن روغن
36 L 
Lub-Oil Capacity :
ظرفیت مخزن سوخت
740 L 
Capacity of Fuel Tank :
ظرفیت خنک کننده موتور
46 L 
Engine Coolant Capacity :
حداکثر دمای اگزوز
420 °C
Maximum Exhaust Temprature :
حداکثر جریان گاز اگزوز
3600 m³/h
Maximum Exhaust Gas Flow :
جریان هوای خنک کننده
438 m³/min
Cooling Air Flow :
وزن خشک
1325 kg
Dry Weight :
گشتاور
Torque :

مهارت‌ های تخصصی و فنی، دانش الکتریکی، آشنایی با سیستم‌ های مختلف، و دقت در اجرای فرآیند های تعمیراتی از جمله مهارت‌ های لازم برای افرادی هستند که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، زیرا اگر تعمیرکاران با این مهارت ها آشنا نباشند حتی با وجود جدید ترین دستگاه های تعمیری نیز نمی توانند مشکلات دستگاه را پیدا و رفع کنند.

 

مرکز نمایندگی ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا در اصفهان

 

در ابتدا افراد باید بدانند که در یک مرکز نمایندگی دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا چه فرایند هایی انجام می شود، به همین خاطر ما درمورد آن ها به صورت مختصر برای شما توضیح خواهیم داد

در گام نخست افرادی که مشغول به فعالیت در این مراکز هستند و آموزش های کارآموزی و تخصصی در زمینه مهندسی برق و مکانیک، الکترونیک، و کنترل دیزل ژنراتور ها را طی کردهاند به بررسی های کامل و تشخیص اشکالات احتمالی از قبیل آزمایش عملکرد دیزل ژنراتور، بررسی کابلها و سیستمهای کنترلی می پردازند

سپس با تکیه بر تخصص فنی کارشناسان، تعمیرات و تعویض قطعات فرسوده و خراب انجام میشود.

✓  در انتها نیز، دیزل ژنراتور با دقت بالا بعد از اینکه مورد تست مجدد قرار گرفته شد، به مشتری تحویل داده میشود.

حال کدام مرکز مطمئن را برای تعمیر دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا می توان انتخاب کرد؟

در پاسخ یکی از گزینه هایی که ما به شما برای تعمیر دستگاه خود پیشنهاد می کنیم نمایندگی تعمیر دیزل ژنراتور ولوو در اصفهان (پارنا صنعت آسیا) می باشد.

 حال می پرسید چرا؟

۱. زیرا این شرکت تعمیر کننده دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا با تجربهی بیش از چند سال در اصفهان، با ارائه بهترین خدمات و استفاده از به روز ترین امکانات، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تعمیر و خدمات دیزل ژنراتور های ولوو در این منطقه شناخته میشود.

۲. به علاوه، با ایجاد سایت اینترنتی، پارنا صنعت آسیا به مشتریان امکان دسترسی به اطلاعات کاربردی و آخرین اخبار خدماتی خود از طریق اینترنت را فراهم کرده است.

 

تعیین قیمت تعمیر ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا

در این بخش می خواهیم برای شما در مورد برخی از عواملی که در تعیین هزینه تعمیر دیزل ژنراتور ولوو ۴۱۵ کاوا نقش دارند، مواردی را توضیح دهیم.

در ابتدا باید بدانید که از آنجایی که در تعمیر این دستگاه‌ ها، هزینه‌ های مرتبط با قطعات یدکی، نیروی انسانی، و همچنین تعمیرات مکانیکی و برقی در شرایط مختلف متفاوت است، هزینه هایی که برای تعمیر مشخص می شود نیز با یکدیگر مشابه نیستند.

همچنین میزان خرابی و پیچیدگی تعمیرات در هر دستگاهی یکسان نمی باشد و اگر از قطعات یدکی اصلی و تکنسین‌ های مجرب برای تعمیر دستگاه شما استفاده شود هزینه تعمیر می‌تواند افزایش پیدا کند.

تعمیر دیزل ژنراتور کاترپیلار در اصفهان

حال جهت ارتباط سریع شما با شرکت پارنا صنعت آسیا شماره ایی را در قسمت بالا برای شما قرار داده ایم که می توانید در اسرع وقت با آن ها تماس بگیرید تا این تیم حرفه ایی به رفع مشکل دستگاه شما بپردازند.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC