whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
تعمیر کمپرسور های معدنی - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

تعمیر کمپرسور های معدنی

کمپرسور های معدنی

برای دریافت اطلاعات کافی در زمینه کمپرسور های معدنی برای شما مقاله ایی را تهیه کرده ایم تا بتوانید با انواع، مشخصات، کاربرد، نحوه تعمیر و عوامل تعیین کننده قیمت تعمیر کمپرسورهای معدنی بیشتر آشنا شوید.

کمپرسور های معدنی

کمپرسور های معدنی دستگاه هایی هستند که هوای فشرده شده را برای استفاده در معادن تولید می کنند. از آنجایی که این کمپرسورها باید در شرایط سخت و دشوار کار کنند، بنابراین باید از مواد و قطعات با کیفیت بالا ساخته شوند.

آن ها نقش مهمی در ایمنی و بهره وری معادن ایفا می کنند زیرا آن ها تولید کننده هوای متراکم برای تامین انرژی ابزار ها و تجهیزات مورد نیاز برای استخراج مواد معدنی هستند و می توانند برای تهویه معادن و کاهش خطر انفجار و آتش سوزی نیز بسیار کارآمد باشند.

انواع کمپرسور های معدنی

کمپرسور های معدنی به دو دسته اصلی دسته بندی می شوند:کمپرسور های پیستونی که این نوع دستگاه ها از پیستون برای فشرده سازی هوا استفاده می کنند و کمپرسور های روتاری که این نوع کمپرسور ها از چرخ دنده یا پروانه برای فشرده سازی هوا استفاده می کنند.

مشخصات کمپرسور پیستونی معدنی

کمپرسور پیستونی معدنی معمولاً دارای موتور دیزلی است که بتواند نیروی محرکه کمپرسور را تامین کند.کمپرسور های معدنی باید در شرایط سخت آب و هوایی کار کنند، بنابراین باید دارای کلاس آب و هوایی مناسب باشند.

ظرفیت هوادهی کمپرسور نشان دهنده مقدار هوای فشرده ای است که می تواند در یک دقیقه تولید کند، که این دستگاه ها دارای ظرفیت هوادهی نیز می باشند.همچنین فشار تولیدی کمپرسور نشان دهنده مقدار فشار هوا فشرده ای است که می تواند تولید کند.آن ها در مقایسه با کمپرسور های نوع دوم یعنی روتاری کارآمدتر اما پیچیده تر و گران تر هستند.

مشخصات کمپرسور روتاری معدنی

کمپرسور روتاری معدنی مانند کمپرسور پیستونی دارای موتور برای تامین نیروی محرکه کمپرسور است و باید در شرایط سخت آب و هوایی کار کنند، بنابراین دارای کلاس آب و هوایی مناسب نیز می باشد.

البته توجه داشته باشید که آن ها نسبت به کمپرسور های نوع اول ساده تر و ارزان تر می باشند و برای کاربردهای با فشار بالا مناسب نیستند.

کاربرد کمپرسور های معدنی

کمپرسور های معدنی برای طیف گسترده ای از کاربرد ها در معادن استفاده می شوند، برای مثال هوای فشرده برای تهویه معادن زیرزمینی، راه اندازی ابزار های حفاری و تخریب، بارگیری و حمل و نقل مواد معدنی، شستشو و تصفیه تجهیزات و سطوح را تولید می کند.این تجهیزات معدنی باید به طور منظم برای جلوگیری از بروز مشکلات در آن ها تعمیر شوند که معمولا برای انجام این تعمیرات به تکنسین های واجد شرایط نیاز است.

انواع تعمیر و نگهداری کمپرسور های معدنی

تعمیر و نگهداری اینگونه تجهیزات صنعتی می تواند به دو صورت انجام شود:تعمیرات پیشگیرانه شامل عملیاتی است که برای جلوگیری از خرابی انجام می شوند مانند تعویض سوخت و فیلتر ها، بررسی و تنظیم قطعات متحرک و بررسی علائم خرابی و تعمیرات اضطراری برای رفع مشکل، در مواقعی انجام می شوند که کمپرسور به طور غیر منتظره از کار افتاده است.

نکاتی برای نگهداری کمپرسور های معدنی

برای انجام نگهداری مناسب از کمپرسور های معدنی، باید به برنامه ریزی منظم داشت که شامل هر دو اقدامات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و اضطراری باشد.همچنین استفاده از قطعات و روغن مناسب در این نگهداری بی تاثیر نخواهد بود.بنابراین از قطعات و روغن مناسب برای تعمیر و نگهداری کمپرسور خود استفاده کنید.با رعایت نکات فوق، می توان از این دستگاه ها به طور ایمن و کارآمد استفاده کرد.

عوامل تعیین کننده قیمت تعمیر کمپرسور های معدنی

عوامل متعددی وجود دارند که بر قیمت تعمیر کلیه کمپرسور های معدنی تاثیر می گذارند.نوع کمپرسور، ظرفیت هوادهی، فشار تولیدی، میزان خرابی عواملی هستند که می توانند قیمت تعمیر آن ها را افزایش و یا کاهش دهند.برای مثال کمپرسور های از نوع پیستونی معمولاً ارزان تر از کمپرسور های مدل روتاری هستند و کمپرسور هایی که ظرفیت هوادهی بالاتری دارند معمولاً گران تر هستند.همچنین دستگاه های که فشار تولیدی بیشتری داشته باشند و یا میزانی خرابی آن ها بیشتر باشد مسلما هزینه تعمیر آن ها نیز بیشتر خواهد بود.

تعمیر دیزل ژنراتور کاترپیلار در اصفهان

کمپرسور های معدنی را با کیفیت و قیمت مناسب از شرکت پارنا صنعت آسیا دریافت کنید.شماره ی تماس با این مرکز در قسمت بالا قرار داده شده است.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC