whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
کمپرسور های اسکرو - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

کمپرسور های اسکرو

فروش کمپرسور های اسکرو

کمپرسور های اسکرو، در این مقاله میخواهیم شما را با کمپرسور ها و تا حدی با تاریخچه ساخت آن ها آشنا کنیم و همچنین در مورد خصوصیات کمپرسور های اسکرو، کاربرد آن در صنایع مختلف و مزایای آن توضیحاتی را ارائه دهیم.  

کمپرسور چیست؟

کمپرسور دستگاهی است که برای افزایش فشار گاز یا هوا استفاده میشوداین دستگاهها در صنایع مختلف وجود دارند و برای تولید هوای فشرده، گاز های صنعتی، و گاز های خوراکی مورد استفاده قرار میگیرند.

تاریخچه تولید کمپرسور

اولین کمپرسور در سال 1586 توسط دانشمند ایتالیایی، استانسیو دی فرانسیسکو دی ویچنزی، ساخته شد که متشکل از یک پیستون و یک سیلندر بوده و برای تولید هوای فشرده برای ابزار های دندانپزشکی از آن استفاده می شد.کمپرسور های اسکرو نیز که یکی از قدیمیترین انواع کمپرسور ها هستند، قدمت آنها به قرن نوزدهم میلادی باز میگردداولین کمپرسور اسکرو توسط یک مهندس آمریکایی به نام جان جوردان در سال 1860 ساخته شد که از دو روتور مارپیچی تشکیل شده بود که با چرخش در جهتهای مخالف، هوای فشرده را تولید میکردند.

آن ها در ابتدا برای تولید هوای فشرده در صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار میگرفتند اما با گذشت زمان، کاربرد های آن ها گسترش یافت.

خصوصیات کمپرسور های اسکرو

کمپرسور های اسکرو از دو روتور مارپیچی تشکیل شدهاند که با چرخش در جهتهای مخالف، هوای فشرده را تولید میکنند و در دو نوع روغنی و بدون روغن تولید میشوند.این مدل از کمپرسور ها اغلب برای تولید هوای فشرده در ابزار های بادی، صنایع غذایی و دارویی، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، صنایع رنگ و رزین و صنایع چاپ و بستهبندی بهرهبرداری میشوند و راندمان بالا، کارکرد مداوم، صدای کم، نیاز به تعمیر و نگهداری کم آن ها نمونه های از مزایای این دستگاه های صنعتی به شمار می روند.

انواع کمپرسور اسکرو

کمپرسور هایی که راندمان بالایی دارند به دلیل استفاده از فناوریهای جدید در آن ها بازدهی بالاتری نسبت به کمپرسور های معمولی دارند.کمپرسور های دارای کنترل هوشمند از جمله کمپرسور هایی هستند که با استفاده از سنسور ها و سیستمهای کنترل هوشمند، میتوانند به طور خودکار بر عملکرد خود نظارت کنند و در صورت نیاز، تنظیم شوند.کمپرسور های بدون روغن، دستگاه های هستند که به جای روغن از آب یا هوا برای روانکاری استفاده میکنند و برای مصارف صنعتی که نیاز به هوای فشرده بدون روغن دارند، مانند صنایع غذایی و دارویی، مناسب هستند.

کمپرسور های اسکرو پارنا صنعت آسیا: انتخابی مطمئن برای صنایع مختلف

شرکت پارنا صنعت آسیا یکی از پیشروترین تامین کنندگان کمپرسور های اسکرو در ایران است.این شرکت با آشنایی کامل از فناوریهای روز دنیا و بهرهگیری از کادر مجرب، محصولاتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تامین میکند.

دلایل انتخاب کمپرسور های اسکرو پارنا صنعت آسیا

پارنا صنعت آسیا اینگونه تجهیزات را که با استفاده از بهترین قطعات و مواد اولیه تولید شده اند در اختیار افراد قرار می دهد که همچنین دارای استاندارد های بینالمللی و گارانتی نیز میباشند.تنوع محصولات از دیگر مزایای خرید از این شرکت است که می توانیم به آن اشاره کنیم زیرا مرکز پارنا صنعت آسیا کمپرسور های اسکرو را در انواع مختلف روغنی و بدون روغن و با ظرفیتهای مختلف تامین می کند که این امر باعث میشود، مشتریان بتوانند کمپرسور مناسب نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

مرکز پارنا صنعت آسیا در اصفهان خدمات پس از فروش گستردهای را نیز برای محصولات خود ارائه می کند.این خدمات شامل تعمیر و نگهداری، تامین قطعات یدکی، و آموزش استفاده از کمپرسور ها میباشد.

مزایای خرید از شرکت پارنا صنعت آسیا

۱. خرید آسان را می توانید تجربه کنید، محصولات پارنا صنعت آسیا در سراسر کشور و از طریق سایت اینترنتی آن ها قابل خریداری هستند.

۲. محصولات این شرکت قیمت مناسبی دارند.

پارنا صنعت آسیا محصولات خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ارائه میدهد.

۳. در زمان خرید می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید، کارشناسان پارنا صنعت آسیا به صورت رایگان به مشتریان در انتخاب کمپرسور مناسب کمک میکنند.

اگر به دنبال کمپرسور اسکرو با کیفیت و قیمت مناسب هستید، شرکت پارنا صنعت آسیا گزینهای مناسب برای شما است.شما می توانید از طریق شماره بالا با این مرکز تماس بگیرید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC