whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
موتور دیزل کوهلر - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

موتور دیزل کوهلر

کوهلر دیزل و بنزین موتورهای دیزلی و بنزینی طیف، قدرتمند و از نظر فن آوری موتورهای کوهلر نوآورانه‌ترین تقاضا را برای بازار صنعت پر تقاضا نشان می‌دهند. عملکرد غبطه‌انگیز، کارایی فوق‌العاده و فناوری آینده‌نگر برای موتورسازی تنها برخی از ویژگی‌هایی است که این موتورها را در صدر این رده قرار می‌دهد. موتورهای دیزلی و بنزینی برای رفع هر نیازی در زمینه کشاورزی و صنعتی. به عنوان موتورهای کشاورزی، آنها به طور گسترده برای تراکتورها، موتورها برای بیل های چرخشی، موتورهای موتور و ماشین آلات کشاورزی استفاده می شوند. دلتا سرویس نمایندگی رسمی Kohler Italia است.

پارنا صنعت می تواند با توجه به نیاز شما و همچنین میزان توان مورد نیاز برای تامین انرژی دیزل ژنراتور مناسب شما را به شما معرفی نموده و پس از نصب و راه اندازی کلیه خدمات پس از فروش و تعمیرات آن را به صورت کامل و تخصصی بر عهده بگیرد.

موتور دیزل کوهلر

موتورهای سری کوهلر با سیستم خنک شونده مانند هوا، مایع خنک کننده و تزریق مستقیم خنک می شوند.موتور های کوهلر (KDI) مقادیر عالی قدرت و گشتاور را دارند.

اندازه کوچک و مناسب این موتور ها باعث میشوند تا همه اپراتورهای موجو امکان جایگزینی موتورهای فعلی خود را با موتورهای دیزلی کوهلر که هم سبک هستند و هم کوچکتر فراهم کند و در عین حال امکان کاهش مصرف و افزایش فواصل نگهداری بهره وری سوخت و فواصل نگهداری طولانی همراه با لرزش کم و کاهش صدا از ویژگی های اصلی این موتورهای دیزلی همه کاره داشته باشند. این موتور ها طراحی شده برای دوام طولانی هستند، آنها در کشاورزی، صنعت و موتورهای جاده های کوچک استفاده می شود. 

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC