whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
تعمیر تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

تعمیر تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان

تعمیر تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان

در صورتی که می خواهید در مورد تعمیر تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان و شرکت خدمات پس از فروش تابلو برق اطلاعات جامعی کسب کنید تا انتها با ما همراه باشید.

معمولا زمانی که دستگاه های برقی و الکترونیکی خراب می شوند می توان با پرداخت هزینه معقول اقدام به جایگزین کردن آن ها کرد ولی در مورد تابلو برق ها و مجموعه دستگاه های کنترل بخصوص تابلو های کنترل دیزل ژنراتور این امر به صرفه نیست و تعمیر و حایگزینی اجزای آن به صرفه تر هستند.

از این جهت بیشتر افراد سعی می کنند به دنبال شرکت هایی باشند که با کمترین هزینه این خدمات را ارائه دهند و علاوه بر کمیت کیفیت کار های آن ها نیز بالا باشد.

ما در این مطلب برای کسانی که می خواهند با شرکت فروش و تعمیر دیزل ژنراتور در اصفهان آشنا شوند شرکتی را به آن ها معرفی می کنیم که با بیش از ۳۰ سال سابقه در تولید دستگاه و قطعات صنعتی  و همچنین تعمیرات و خدمات پس از فروش توانسته است استاندارد های ملی و جهانی را کسب کند.

تعمیر تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان

تاثیر خرابی سیستم الکتریکی بر دستگاه ژنراتور

خرابی سیستم الکتریکی در دستگاه ژنراتور تاثیرات مخرب پر هزینه ایی را ایجاد می کند.

به عنوان مثال اگر سیستم الکتریکی به درستی عمل نکند، ممکن است دستگاه ژنراتور قادر به تولید برق با کیفیت و پایدار نباشد، همچنین اگر در مدار ها، سیم‌ ها، قطعات الکترونیکی، یا اتصالات مشکلی پیش آید می‌تواند نویز و اختلالات دیگری را در دستگاه دیزل صنعتی ایجاد کند.

این اختلالات می‌توانند به خطرات جدی مانند قطعی یا اتلاف تجهیزات دیگر در دستگاه، ایجاد آتش سوزی یا صدمات فردی منجر شوند.

بنابراین، تعمیرات و نگهداری منظم سیستم الکتریکی از اهمیت بالایی برخوردار است تا سیستم تولید کننده برق با عملکرد بهینه از مشکلات و خسارات احتمالی دستگاه ژنراتور ولوو کاهش یابد.

شرکت تعمیر تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان

پارانا صنعت آسیا یکی از بهترین شرکت ها در زمینه طراحی و تعمیر انواع تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان است.

این شرکت علاوه بر طراحی تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان توانسته است خدماتی نظیر فروش و تعمیر تابلو برق دیزل ژنراتور، تعمیر و پایپینگ کمپرسور های صنایع، فروش انواع دیزل ژنراتور و کمپرسور های سردخانه، انواع تابلو های قدرتی و کنترل دیزل سنکرون و پارالل و غیره ارائه دهد.

 

نحوه تعمیر دیزل ژنراتور

نحوه تعمیر دیزل ژنراتور به این صورت است که ابتدا قبل از مراجعه به مرکز تعمیر لازم است بررسی کنید که مشکل اصلی ایجاد شده در دستگاه به چه قطعه ای مربوط می شود.

به عنوان مثال ممکن است اختلال در برق رسانی در اثر پوسیدگی کابل ها ایجاد شده باشد و یا برد دستگاه دچار سوختگی شده باشد، همچنین کلید های تابلو برق های دستی ممکن است به مرور شکسته یا خراب شوند.

سپس بعد از بررسی و پیدا کردن علت خرابی دستگاه مرکز مناسبی را پیدا کنید قطعات با کیفیتی بر روی آن نصب می کنند.

در آخر دستگاه ها را در اختیار شرکت تعمیر کننده قرار دهید و بعد از طی زمانی که آن ها اعلام می کنند دستگاه خود را از آن ها دریافت کنید.

 

نوع مدار دیزل ژنراتور جهت تعمیر

جهت تعمیر دیزل ژنراتور مشخص کردن نوع مدار آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا تعمیر کار در تابلو برق های دستی به یک سری قطعات مشخص و در تابلو برق های صنعتی اتوماتیک به یک سری از قطعات دیگر نیاز دارد.

همچنین ممکن است برد و نمایشگری که بر روی آن ها نصب می‌کند با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

پس سعی کنید قبل از تحویل دستگاه تولید کننده برق اضطراری به شرکت پارنا صنعت که اولین تعمیر کننده انواع تابلو برق های دیزل ژنراتور در اصفهان است نوع مدار دیزل ژنراتور را مشخص کرده باشید.

 

میزان موجودی قطعات تعمیری یدکی اصل

میزان موجودی قطعات تعمیری یدکی اصل تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد که در زیر، به برخی از اصلی‌ترین آن ها اشاره می‌کنیم :

میزان تقاضا و نیاز بازار برای تولید قطعات یدکی موتوری بسیار مهم است زیرا اگر تقاضا بالا باشد، تولیدکنندگان ممکن است بیشتر به تولید قطعات موتوری بپردازند و برعکس، در صورت کاهش تقاضا، تولید قطعات نیز ممکن است کاهش یابد.

ظرفیت تولید و قابلیت تولید کنندگان قطعات تعمیری یدکی نیز نقش مهمی در میزان تولید آن ها دارد به طوری که اگر تولید کنندگان دارای ظرفیت تولید بالا باشند، می‌توانند به میزان بیشتری قطعات تولید کنند و در صورت کاهش ظرفیت، تولید نیز کاهش خواهد یافت.

 

هزینه تعمیر تابلو برق ژنراتور

هزینه تعمیر تابلو برق ژنراتور ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.

نوع خرابی، مدل و سن ژنراتور، قطعاتی که نیاز به تعویض دارند و همچنین هزینه نیروی کار و تجهیزات لازم برای تعمیر، از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت تعمیر این قسمت از ژنراتور ها موثر هستند.

علاوه بر این، هزینه تعمیر ممکن است در استان های مختلف نیز متفاوت باشد.

بهترین راه برای اطلاع از هزینه تعمیر، مشاوره و دریافت بررسی فنی از تعمیر کاران و تهیه قیمت‌ های تخمینی از کارگاه‌ های معتبر و متخصص است.

این اقدام به شما کمک می‌کند تا حدودی در رابطه با این زمینه اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

سابقه شرکت پارنا صنعت در تعمیر و طراحی دیزل ژنراتور

سابقه فعالیت شرکت پارنا صنعت در تعمیر و طراحی انواع دیزل ژنراتور بیش از ۳۰ سال است و قطعاتی که این شرکت جهت ساخت تابلو برق دیزل ژنراتور استفاده می کند از بهترین و با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار است که در مقابله شرایط مختلف مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند که این نشان دهنده تجربه کاری موفق آن ها در سه دهه است.

این شرکت تامین کننده و دستگاه های صنعتی در استان اصفهان واقع در خیابان شهید چمران است و ساعات پاسخگویی آن ها در روزهای شنبه و پنجشنبه ساعت ۷ تا ۶ بعد از ظهر می باشد.

تعمیر دیزل ژنراتور کاترپیلار در اصفهان

برای تعمیر تابلو برق ژنراتور ها و ایجاد ارتباط میان شما و شرکت پارنا صنعت آسیا، از طریق شماره ی بالا می توانید با مشاور این شرکت تماس بگیرید و دستگاه های خود را بعد از مدت زمان معینی تحویل بگیرید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC