whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
تعمیر دیزل ژنراتور چینی در اصفهان - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

تعمیر دیزل ژنراتور چینی در اصفهان

تعمیر دیزل ژنراتور چینی در اصفهان، عناوین اصلی این مقاله شامل موارد زیر می شوند :

  • دیزل ژنراتور چینی
  • انواع دیزل ژنراتور چینی
  • قطعات دیزل ژنراتور چینی
  • عیب یابی دیزل ژنراتور چینی
  • تعمیر دیزل ژنراتور چینی
  • نمایندگی تعمیر دیزل ژنراتور چینی در اصفهان

دیزل ژنراتور یکی از تجهیزات ضروری در بسیاری از صنایع و مشاغل است. این دستگاه با تبدیل انرژی مکانیکی موتور دیزل به انرژی الکتریکی، می‌تواند در مواقع قطعی برق، برق مورد نیاز را تامین کند. دیزل ژنراتور ها در انواع مختلفی تولید می‌ شوند و هر نوع کاربرد خاص خود را دارد.

اکنون در این مقاله به بررسی تعمیر دیزل ژنراتور چینی در اصفهان می‌پردازیم.این مقاله برای افرادی که دارای دیزل ژنراتور چینی هستند و قصد تعمیر آن را دارند و یا به دنبال اطلاعات در مورد تعمیر دیزل ژنراتور چینی و شرکتی معتبر برای تعمیر دیزل ژنراتور چینی در اصفهان هستند، مفید خواهد بود.

انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور ها را می‌ توان بر اساس عوامل مختلفی طبقه‌بندی کرد. این عوامل مهم در طبقه‌بندی دیزل ژنراتور ها موارد زیر هستند:

توان خروجی (بر اساس توان خروجی به دو دسته تقسیم می‌شوند)

۱. دیزل ژنراتور های سبک: توان خروجی این مدل ژنراتور ها تا 100 کیلووات است.

۲. دیزل ژنراتور های سنگین: توان خروجی این نوع وسایل بیش از 100 کیلووات است.

نوع موتور

۱. ژنراتور های تک سیلندر

۲. ژنراتور های چند سیلندر

نوع ژنراتور

۱. ژنراتور های خود تحریک که برای تولید برق نیاز به تحریک خارجی ندارند.

۲. ژنراتور های تحریک خارجی که برای تولید برق نیاز به تحریک خارجی دارند.

دیزل ژنراتور چینی

دیزل ژنراتور های چینی در سال‌ های اخیر به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. این نوع وسایل در انواع مختلفی تولید می‌ شوند و می‌ توانند کاربرد های متفاوتی داشته باشند.دیزل ژنراتور های چینی به طور کلی از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار هستند اما با این حال، مانند هر دستگاه دیگری، ممکن است دچار خرابی شوند. توجه کنید در صورت خرابی دیزل ژنراتور چینی، باید آن را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید.

دیزل ژنراتور چینی

تولید دیزل ژنراتور در چین به دهه‌ های گذشته بر می‌ گردد. در ابتدا، دیزل ژنراتور های چینی از کیفیت پایینی برخوردار بودند و به همین دلیل، مورد استقبال قرار نمی‌ گرفتند.با این حال، در سال‌ های اخیر، کیفیت دیزل ژنراتور های چینی به طور قابل توجهی بهبود یافته است و اینگونه دستگاه ها به یکی از گزینه‌ های محبوب در بازار تبدیل شده‌اند.

میزان تولید دیزل ژنراتور چینی

چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دیزل ژنراتور در جهان است. در سال 2022، تولید دیزل ژنراتور در چین به بیش از 1 میلیون دستگاه رسید. این میزان تولید، چین را به بزرگترین تولیدکننده دیزل ژنراتور در جهان تبدیل کرده است.

مزایای دیزل ژنراتور چینی

دیزل ژنراتور چینی دارای مزایای مختلفی نسبت به سایر انواع دیزل ژنراتور است، از جمله قیمت مناسب (دیزل ژنراتور های چینی به دلیل هزینه‌ های تولید پایین‌تر، نسبت به سایر انواع دیزل ژنراتور، قیمت مناسب‌تری دارند)،  کیفیت قابل قبول و تنوع بالای محصولات.

مدت زمان تعمیر دیزل ژنراتور چینی

مدت زمان تعمیر دیزل ژنراتور چینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در قسمت زیر هر کدام را به صورت جداگانه توضیح داده ایم.

نوع خرابی

برخی از خرابی‌ های دیزل ژنراتور چینی، مانند خرابی فیلتر روغن، به سرعت قابل تعمیر هستند. 

در مقابل، برخی دیگر از خرابی‌ ها، مانند خرابی موتور، ممکن است زمان بیشتری برای تعمیر نیاز داشته باشند.

تخصص تعمیرکار

تعمیرکار مجرب می‌تواند دیزل ژنراتور چینی را در مدت زمان کوتاه‌تری تعمیر کند.

موجود بودن قطعات یدکی

در صورت موجود بودن قطعات یدکی، تعمیر دیزل ژنراتور چینی سریع‌تر انجام خواهد شد.به طور کلی، مدت زمان تعمیر دیزل ژنراتور چینی بین چند ساعت تا چند روز متغیر است.

قطعات دیزل ژنراتور چینی

قطعات دیزل ژنراتور چینی می‌توانند متنوع و کارآمد باشند. ژنراتور های چینی به دلیل هزینه‌ های پایین، تولیدات حجیم و ارائه تکنولوژی‌ های مدرن جذابیت دارند.

موتور دیزل ژنراتور، ژنراتور ها، پنل‌ های کنترل و سایر قطعات این دستگاه‌ ها به دلیل قدرت و کارایی قابل توجه، در بازار جهانی جایگاه ویژه ایی دارند. این محصولات اغلب دارای استاندارد های بین‌ المللی هستند و از نظر اقتصادی به عنوان گزینه‌ای جذاب برای صنایع مختلف محسوب می‌ شوند.همچنین، توجه به ایمنی و پایداری این قطعات بسیار مهم است.قابلیت‌ های خودکار سازی، سیستم‌ های خنک‌ کننده، قابلیت اطمینان در عملکرد مداوم این دستگاه‌ ها را تا حد زیادی افزایش داده‌اند.

انواع دیزل ژنراتور چینی

دیزل ژنراتور های چینی بر اساس نوع سوخت به دو دسته تقسیم می‌شوند.دیزل ژنراتور های گازوئیل همانطور که از نامگذاری آن ها مشخص است از سوخت گازوئیل برای تولید برق استفاده می‌ کنند. این ژنراتور های مصرف کننده گازوئیل معمولاً برای مصارف خانگی، تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.دیزل ژنراتور های گاز طبیعی نوع دیگری از ژنراتور ها هستند که از سوخت گاز طبیعی برای تولید برق استفاده می‌ کنند و برای مصارف صنعتی انتخاب می شوند.

انواع دیزل ژنراتور چینی بر اساس نوع کاربری

نوع دیگری از دسته بندی دیزل ژنراتور های چینی، دسته بندی آن ها بر اساس نوع کاربری که دارند می باشد.

۱. دیزل ژنراتور های اضطراری دستگاه های تامین کننده برق در مواقع قطعی برق هستند.

۲. دیزل ژنراتور های دائم کار به طور دائم برای تولید برق مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

۳. دیزل ژنراتور های کشاورزی

۴. دیزل ژنراتور های ساختمانی که برق تجهیزات ساختمانی را تولید می کنند.

۵. دیزل ژنراتور های صنعتی

عیب یابی دیزل ژنراتور چینی

عیب یابی در دیزل ژنراتور های چینی نیاز به رویکرد های سیستماتیک دارد. ابتدا، باید بررسی دقیقی بر روی موتور انجام شود. 

بررسی وضعیت نفوذ روغن، فیلتر های هوا و سیستم تزریق سوخت از جمله اقدامات اولیه است. سپس، بررسی سیستم‌ های الکتریکی از جمله ژنراتور و پنل کنترل انجام می شود.در این مرحله نقاط اتصال، کابل‌ ها و عملکرد باتری بررسی می شوند. 

استفاده از دستگاه‌ های تستی برای اندازه‌گیری ولتاژ، جریان و فشار سوخت کمک کننده است. در نهایت، استفاده از نرم‌افزار های عیب یابی و پیشرفته در پنل کنترل می‌تواند به تشخیص دقیق تر و سریعتر مشکلات کمک کند.همچنین بررسی دوره‌ های کاری موتور، تست سوییچ‌ ها و سنسور ها، و ارزیابی وضعیت ژنراتور جزء اقدامات حیاتی است. 

نکات عیب یابی دیزل ژنراتور چینی

شایان ذکر است که توجه به نکات ایمنی در عیب یابی ژنراتور ها امری حیاتی است. حین انجام تست‌ ها، اطمینان از اتصالات درست و استفاده از وسایل ایمنی از اهمیت ویژه برخوردار است. به علاوه داشتن دفترچه راهنمای فنی تولید کننده و استفاده از تجهیزات خاص برای حل مشکلات پیچیده موثر تر است.برنامه‌ریزی منظم برای بازرسی و نگهداری پیشگیرانه نیز می‌تواند از وقوع مشکلات جلوگیری کرده و عمر مفید دیزل ژنراتور را افزایش دهد.

تعمیر دیزل ژنراتور چینی

تعمیر دیزل ژنراتور باید با رعایت استاندارد های مشخص انجام شود تا از آسیب بیشتر به دستگاه جلوگیری شود.حال می پرسید استاندارد های تعمیر دیزل ژنراتور کدامند؟

  • استفاده از قطعات یدکی اصل یکی از مهم‌ترین عوامل در تعمیر صحیح دیزل ژنراتور است. قطعات یدکی اصل، کیفیت و کارایی مناسبی دارند و طول عمر دیزل ژنراتور را افزایش می‌دهند.
  • در هنگام تعمیر دیزل ژنراتور، باید نکات ایمنی را رعایت کرد تا از بروز حوادث جلوگیری شود.
  • تعمیر دیزل ژنراتور باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود تا از آسیب بیشتر به دستگاه جلوگیری شود.

۱. بررسی کامل سیستم الکتریکی

در هنگام تعمیر دیزل ژنراتور، یکی از مواردی که به آن توجه می شود سیستم الکتریکی دستگاه است.در تعمیر این بخش سالم بودن سیم‌کشی و فیوز ها، خازن‌ ها، رله‌ ها، کنترل‌گر های الکترونیکی بررسی می شود.در صورت وجود هرگونه مشکل در سیستم الکتریکی، باید اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام شود.

۲. تعویض و تنظیم شارژر باتری

شارژر باتری نیز که از اجزای مهم دیزل ژنراتور است، در هنگام تعمیر دیزل ژنراتور بررسی می شود تا در صورت نیاز تعویض یا تنظیم شود.

۳. بازسازی و تعویض توربو شارژ

توربو شارژ‌ که از اجزای مهم موتور دیزل و وظیفه آن افزایش قدرت موتور دیزل با افزایش فشار هوای ورودی به موتور است، در هنگام تعمیر در صورت نیاز باید بازسازی یا تعویض شود.

۴. بررسی و تعمیر موتور دیزل

خرابی موتور دیزل، نیز می‌تواند منجر به خرابی کل دیزل ژنراتور شود.

در هنگام تعمیر دیزل ژنراتور، باید موتور دیزل را به طور کامل بررسی کرد تا در صورت وجود هرگونه مشکل در این قسمت اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام شود.

۵. تنظیم و تعویض سیستم تزریق سوخت

سیستم تزریق سوخت در صورت خرابی، می‌ تواند منجر به کاهش قدرت موتور دیزل و افزایش مصرف سوخت شود به همین خاطر اغلب اوقات در زمان در هنگام تعمیر دیزل ژنراتور، باید سیستم تزریق سوخت را تنظیم یا تعویض کرد.

۶. ارتقاء سیستم خنک‌کننده

گرم شدن بیش از حد موتور دیزل و آسیب دیدن آن ناشی از وجود اشکال در سیستم خنک‌کننده است.

اگر سیستم خنک کننده دچار مشکل شده باشد نیاز است تا  متخصص آن را ارتقاء دهد.

۷. بازسازی و تعویض سیستم انتقال برق

سیستم انتقال برق وظیفه انتقال برق تولید شده توسط ژنراتور به مصرف‌‌ کننده‌ ها را بر عهده دارد.بنابراین اختلال در آن باعث قطعی برق مصرف‌ کننده‌ ها می شود.حتما باید توجه کنید در صورت خرابی دیزل ژنراتور، باید آن را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید. 

مرکز تعمیر دیزل ژنراتور چینی در اصفهان

پارنا صنعت آسیا، مرکز تعمیر دیزل ژنراتور چینی در اصفهان، با بیش از ۳۰ سال تجربه، یکی از معتبرترین مراکز تعمیر دیزل ژنراتور در کشور است. این مرکز با استفاده از قطعات یدکی اورجینال، تعمیر دیزل ژنراتور چینی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می‌ دهد.

اگر دیزل ژنراتور چینی شما دچار خرابی شده است، با خیال آسوده آن را به پارنا صنعت آسیا بسپارید.این شرکت با استفاده از دانش و تجربه خود، دیزل ژنراتور شما را به بهترین شکل تعمیر خواهد کرد.

قیمت تعمیر دیزل ژنراتور چینی 

ممکن است بخواهید در مورد قیمت تعمیر دیزل ژنراتور چینی بدانید که چگونه تعیین می شود و به چه عواملی بستگی دارد.نوع خرابی دستگاه از جمله عوامل موثر بر تعیین قیمت تعمیر وسیله ها است.برخی از خرابی‌ های دیزل ژنراتور، مانند خرابی فیلتر روغن، به سرعت قابل تعمیر هستند و هزینه کمی دارند.در مقابل، برخی دیگر از خرابی‌ ها، مانند خرابی موتور، ممکن است زمان بیشتری برای تعمیر نیاز داشته باشند و هزینه بیشتری نیز داشته باشند.

تخصص تعمیرکار نیز بی تاثیر نیست، در واقع تعمیرکار مجرب می‌تواند دیزل ژنراتور چینی را در مدت زمان کوتاه‌تری تعمیر کند و هزینه کمتری نیز دریافت کند.موجود بودن قطعات یدکی نیز از طرف دیگر بر قیمت اینگونه دستگاه ها اثر می گذارند.در صورت موجود بودن قطعات یدکی، تعمیر دیزل ژنراتور چینی سریع‌ تر انجام خواهد شد و هزینه کمتری نیز خواهد داشت.به طور کلی، قیمت تعمیر دیزل ژنراتور چینی بین چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است.علاوه بر عوامل ذکر شده، عوامل دیگری نیز ممکن است بر قیمت تعمیر دیزل ژنراتور چینی تاثیر بگذارند، از جمله:

۱. توان خروجی دیزل ژنراتور

 به طوریکه دیزل ژنراتور ها با توان خروجی بالاتر، هزینه بیشتری برای تعمیر دارند.

۲. نوع موتور

۳. نوع ژنراتور (قیمت تعمیر ژنراتورهای با کیفیت بالاتر بیشتر است)

نحوه کاهش هزینه تعمیر دیزل ژنراتور چینی

با توجه به اینکه قیمت تعمیر دیزل ژنراتور چینی می‌تواند تا حد زیادی متغیر باشد، می‌ توان با انجام اقدامات زیر، هزینه تعمیر این دستگاه را کاهش داد.برای مثال با انجام سرویس و نگهداری منظم دیزل ژنراتور، از بروز خرابی‌ های جدی جلوگیری می کنید و در نتیجه، هزینه تعمیر کاهش خواهد یافت.استفاده از قطعات یدکی اصل نیز می‌ تواند باعث بهبود عملکرد دستگاه و افزایش طول عمر آن شده و در نتیجه نیازی به تعمیر مجدد دستگاه نخواهید داشت.

در نهایت می توان یک تعمیرکار مجرب را انتخاب نمود زیرا انتخاب یک تعمیرکار مجرب، می‌ تواند در کاهش هزینه تعمیر دیزل ژنراتور موثر باشد.به طور کلی  قیمت تعمیر دیزل ژنراتور چینی به عوامل مختلفی بستگی دارد اما می‌توان با انجام اقداماتی، قیمت تعمیر را کاهش داد.

نمایندگی تعمیر دیزل ژنراتور چینی در اصفهان

پارنا صنعت آسیا به عنوان نمایندگی تعمیر دیزل ژنراتور چینی و نصب دیزل ژنراتور در اصفهان، با تعهد به کیفیت و خدمات متمایز شناخته می‌ شود. این نمایندگی تخصص در تعمیر و نگهداری ژنراتور های دیزل چینی دارد و از تیم فنی ماهر برخوردار است. ارائه خدمات سریع و کارآمد در عیب‌یابی، تعمیرات و تدارک قطعات یدکی اصلی جزو ویژگی‌ های آن ها است.

همچنین، تمرکز بر ارتقاء فناوری و اجرای استاندارد های بین‌ المللی در ارائه خدمات، این نمایندگی را به گزینه اصلی برای مشتریان در زمینه ژنراتور های دیزل چینی تبدیل کرده است.پارنا صنعت آسیا (محل انجام تعمیرات دیزل ژنراتور در اصفهان) با تجربه درخشان و خدماتی برتر، مشتریان خود را در زمینه تعمیر و نگهداری ژنراتور های دیزل چینی در اصفهان پشتیبانی می‌ کند. با توجه به استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تعهد به رضایت مشتریان، این نمایندگی به عنوان یک پیشوا در صنعت خدمات ژنراتور ها شناخته می‌ شود.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC