whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
تولیدی تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

تولیدی تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان

تابلو برق دیزل ژنراتور

اگر می خواهید بدانید که مانند دیگر استان ها مرکز تولیدی تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان وجود دارد یا خیر در پاسخ می گوییم بله اینگونه دستگاه های ضروری در انواع ابعاد با انواعی از قابلیت ها موجود می باشند که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی هستند.

 

دیزل ژنراتور چگونه وسیله ایی است؟

ژنراتور ها قادر هستند تا توان تولید برق قابل توجهی را برای مصارف مختلف شما فراهم کنند.

با ظرفیت خروجی متفاوتی که دارند بر حسب کیلو وات، این دستگاه ها می تواند برق اضطراری را برای مجموعه‌ های صنعتی، ساختمان‌ های تجاری، بیمارستان‌ ها، هتل‌ ها و مراکز خدماتی مهیا کنند.

توجه داشته باشید در صورت نیاز به افزایش توان تولید برق، می‌توان از روش سنکرون کردن دیزل ژنراتور با ژنراتور های دیگر استفاده کنید که این روش امکان اتصال چند دیزل ژنراتور به هم و تنظیم هماهنگی بین آن‌ ها را فراهم می‌کند تا برق بیشتری برای مصارف مختلف برای شما ایجاد شود.

 

نمایشگر تابلو برق ژنراتور ها

نمایشگر تابلو دیزل ژنراتور یکی از مهمترین قطعات تابلو دیزل ژنراتور تولید شده صفحه نمایشگر آن است که مانند مغز اصلی اطلاعات مختلف را پردازش و موارد مختلفی مانند دما، فشار و جریان برق را کنترل می کند.

 

 

مشخصات تابلو دیزل ژنراتور

تابلو برق دیزل ژنراتور دارای یک سری از مشخصات قابل توجه است که بر حسب مدل و شرکت تولید کننده می تواند ویژگی های آن ها با یکدیگر متفاوت باشد.

۱. اولین مشخصه این تابلوی تامین کننده برق اضطراری وجود صفحه نمایشگر دیجیتالی بر روی آن است که در دستگاه هایی که به صورت اتوماتیک کار می کنند دارای علامت هایی برای نشان دادن موارد مختلف مانند ولتاژ و غیره است و در دستگاه های که به صورت دستی کار می کنند بر روی صفحه کلید هایی تعبیه شده است که اپراتور بتواند به صورت دستی برخی از موارد را کنترل کند.

۲. این دستگاه شامل قطعاتی نظیر شمش ها (کنتاکتور های برق شهری و برق تولید شده است از دیزل ژنراتور)، سیم کشی ها، کلید جهت سوئیچ کردن دستی دستگاه، آمپر متر و غیره است.

۳. ولتاژ های خروجی از این تابلو ها می توانند به سه صورت باشد:

۱. به صورت، ولتاژ کم که زیر ۱۰۰۰ ولت است

۲. ولتاژ متوسط که ولتاژ میان هزار تا ۳۶ هزار ولت است

۳. ولتاژ بالا که از ۳۶ هزار ولت بیشتر است

مدار های برد ژنراتور 

مدار های برد ژنراتور نقش اصلی و مهمی در کارکرد ژنراتور ها دارند و آن ها از اجزای مختلفی مانند سوئیچ‌ ها، رله‌ ها، فیوز ها و محافظ‌ ها ایجاد شده اند که همه در جهت ایجاد یک سیستم الکتریکی پایدار و ایمن در این قسمت جمع آوری شده اند.

مدار ها در ژنراتور ها به گونه ایی طراحی شده‌اند که جریان‌ ها و ولتاژ ها را به طور اصولی کنترل و تنظیم و همچنین از سیستم محافظت کنند.

به علاوه، تمامی اجزا سازنده آن ها از قطعات با کیفیت و استاندارد های بین‌ المللی ساخته شده اند که به افزایش عمر مفید و عملکرد بهینه دیزل ژنراتور کمک می کنند.

 

پارنا صنعت آسیا، مرکز تولیدی سیستم کنترل (برد) دیزل ژنراتور

پارنا صنعت آسیا یک مرکز تولید کننده و ارائه دهنده خدمات با سابقه برای سیستم کنترل دیزل ژنراتور است که با تکیه بر تجربه و تخصص خود در زمینه تعمیر و نگهداری سیستم ‌های تابلو برق و کلیه قسمت های مربوط به دیزل ژنراتور ها نیز فعالیت می کند.

این مرکز تعمیر تخصصی و مجاز برای تابلو برق دیزل ژنراتور ولوو در اصفهان است

تیم تعمیرکاران ماهر و مجرب پارنا صنعت با استفاده از تجهیزات به روز و قطعات برند، مشکلات و خرابی ‌های موجود در این قسمت اصلی از دستگاه را تشخیص داده و به صورت تخصصی تعمیر می‌کنند.

آن ها از روش ‌ها و فنون مناسب برای رفع خرابی ‌ها استفاده می‌کنند و مراحل تعمیر را با دقت و اعتماد به‌نفس انجام می‌دهند.

پیشنهاد می کنیم اگر دیزل ژنراتور شما نیاز به تعمیر دارد، دستگاه خود را به کسانی بسپارید که دارای تجربه و دانش لازم در تعمیر این مدل ژنراتور هستند.

در صورت سپردن دستگاه های ژنراتور به افراد و مراکز ناشناس ممکن است دستگاه بعد از تعمیر مجدد خراب شده و هزینه های بیشتری را برای شما به بار آورد.

 

رفع مشکلات تابلو برق دیزل ژنراتور

مراجعه حضوری به برخی از مراکز تعمیر نامعتبر برای تعمیر تابلو برق اضطراری کاری درستی نمی باشد، زیرا ممکن است در صورت مراجعه لوازم و قطعات مورد نیاز جهت تعمیر را به اتمام رسانده باشند و یا قطعات نصب شده کیفیت مناسبی نداشته باشند.

مراجعه به سایت اینترنتی شرکت پارنا صنعت آسیا صنعت یکی از راه هایی هست که می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن برد تابلو برق ژنراتور خود، که دچار مشکل شده است را تعمیر کنید.

این شرکت تعمیر کننده و نصب کننده برد تابلو برق دیزل ژنراتور و دیگر قسمت های اصلی دیزل ژنراتور ها با استاندارد های ملی و جهانی می باشد.

 

خدمات تعمیری قسمت های الکتریکی دیزل ژنراتور

سیم‌ کشی قسمت ‌های الکتریکی در دیزل ژنراتور ولوو از اقدامات مهم در نصب و تعمیر بخش های اصلی مانند موتور، آلترناتور و برد آن است، به همین دلیل در ادامه مراحل کلی سیم‌کشی قسمت ‌های الکتریکی در دیزل ژنراتور را توضیح می‌دهیم.

اطلاعاتی از قبیل اتصالات، سیم ‌کشی و قطعات الکتریکی در گام اول بررسی می شوند تا طبق آن ها نصب و تعمیر به شیوه مناسب انجام شود.

البته آماده سازی ابزار های مناسب (کابل‌ ها، کانکتور ها، ابزار تست و مواد عایق) برای سیم‌ کشی نیز اقدامی مهم است.

در نهایت پس از متصل کردن کابل‌ ها به قسمت‌ های مورد نیاز مانند نصب کابل ‌های برق و سیگنال به موتور ژنراتور و سیستم کنترل، اتصالات بررسی می شوند تا هیچ کابلی با چیزی دیگری تماس نداشته باشد.

 

قیمت تولیدی و تعمیر تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان

قیمت تولیدی تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان بنا بر قطعاتی که بر روی آن نصب شده است می تواند یکسان نباشد.

به فرض مثال در دستگاه های تولید برق اضطراری اتوماتیک جهت سوئیچ کردن برق دیزل ژنراتور در صورت قطعی برق یکسری از قطعات در آن قرار داده شده اند که در دستگاه های دستی آن قطعاتی در آن ها یافت نمی شود، در این صورت قیمت دستگاه های اتوماتیک بیشتر از دستگاه های دستی می باشد.

تعمیر دیزل ژنراتور کاترپیلار در اصفهان

اگر می خواهید در اصفهان، تابلو برق دیزل ژنراتور برای خود تهیه کنید تنها لازم است با شماره ی مشاور مرکز پارنا صنعت آسیا در قسمت بالا تماس بگیرید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC