whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
‌خرید کمپرسور های پالایشگاهی در اصفهان - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

‌خرید کمپرسور های پالایشگاهی در اصفهان

‌خرید کمپرسور های پالایشگاهی در اصفهان

خرید کمپرسور های پالایشگاهی در اصفهان، کمپرسور یک نوع از تجهیزات صنعتی است که برای متراکم کردن گاز ها (معمولاً هوا)  و یا همچنین موادی مانند نفت و گازی به کار می‌رود. 

وظیفه اصلی این دستگاه ها افزایش فشار گاز یا مایع به منظور ذخیره و انتقال آن به مکان‌ های دیگر است.

به همین خاطر در صنایعی مانند صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، خودروسازی، پالایشگاه‌ ها و صنایع تولید برق به کار می‌روند.

مشخصات فنی و عملکرد کمپرسور پالایشگاهی

کمپرسور های پالایشگاهی برای تصفیه و فرآوری گاز ها و مواد نفتی به کار می‌روند. با وجود اینکه مشخصات فنی و عملکرد هر کدام از این کمپرسور ها می توانند متفاوت باشند و به نوع و اندازه پروژه پالایشگاه و نیاز های ویژه افراد انتخاب شوند، اما می توانیم برخی از مشخصات معمولی کمپرسور های پالایشگاهی را برای شما توضیح دهیم.

اینگونه دستگاه ها دارای ظرفیت متفاوتی هستند که این مشخصه میزان گاز یا مایعی را که کمپرسور قادر به فشرده‌ سازی آن است، به واحد حجم (متر مکعب در دقیقه) یا جرم (کیلوگرم در دقیقه) نشان می‌دهد.

همچنین فشار خروجی این وسایل پالایشگاهی بر اساس فشار مورد نیاز در فرآیند تعیین می‌شود.

کمپرسور های اسکرو، پیستونی، دیافراگمی که هر کدام ویژگی‌ ها و کاربرد های متفاوتی دارند، از جمله کمپرسور های پالایشگاهی به شمار می روند.

افزون بر مطالب بالا، کمپرسور های مورد استفاده در پالایشگاه ها همچنین دارای سیستم‌ های کنترل پیشرفته‌ای برای مانیتورینگ و کنترل عملکرد آن ها هستند.

‌خرید کمپرسور های پالایشگاهی در اصفهان

نحوه انتخاب نوع کمپرسور برای پالایشگاه

انتخاب نوع کمپرسور برای پالایشگاه نیازمند به تحلیل دقیقی از شرایط خاص پروژه است که در ابتدا باید مشخص کنید در پروژه دستگاه باید با چه ظرفیتی گاز ها یا مواد مایع را فشرده نماید.

سپس می توانید بر اساس نیاز خود نوع کمپرسور (مانند اسکرو، پیستونی، دیافراگمی) را انتخاب نمایید. 

برای مثال، اسکرو کمپرسور ها عموماً برای فشرده‌ سازی گاز ها با فشار متوسط ​​مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

همچنین لازم است میزان راندمان و کارکرد انرژی کمپرسور ها را مطالعه کنید تا دریابید که کدام مدل از آن ها کارکرد و مصرف انرژی بهینه ایی دارد.

شرایط محیطی را نیز بسنجید زیرا در نظر گرفتن شرایط محیطی پالایشگاه مانند دما، رطوبت و شرایط آب و هوا به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید.

استاندارد های ایمنی در مورد استفاده از کمپرسور های پالایشگاهی

استفاده از کمپرسور های پالایشگاهی امری بسیار حیاتی و نیازمند رعایت استاندارد ها و مقررات ایمنی مشخصی است که در ادامه، این استاندارد های ایمنی را برای شما ذکر می کنیم، پس همراه ما باشید.

اولین استاندارد API 618 است که توسط موسسه پالایشگاهی آمریکا تعیین می‌شود.

این استاندارد به تجهیزات فشرده‌سازی گاز و کمپرسور ها اختصاص دارد‌ و مشخصات فنی، طراحی، ساخت و عملیات ایمنی کمپرسور ها را مشخص می‌کند.

NFPA 70 دومین استاندارد است که به عنوان کد های الکتریکی ملی شناخته می‌شود و مشخصات برقی و الکتریکی کمپرسور و تجهیزات مرتبط را تنظیم می‌کند.

یکی دیگر از استاندارد های تعیین شده برای این وسایل پالایشگاهی NFPA 70E است و برای ایمنی کارکنان در معرض خطرات الکتریکی در محیط‌ های صنعتی، از جمله کمپرسور ها، مقررات ایمنی را اعمال می‌کند.

همچنین، مقررات و استاندارد های ملی و منطقه‌ای معمولاً در کشور های مختلف برای ایمنی کمپرسور های پالایشگاهی و دیگر تجهیزات مرتبط اعمال می‌شوند زیرا آن ها جهت ایمنی کارکنان، حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از حوادث و آسیب به تجهیزات بسیار حیاتی هستند.

‌خرید کمپرسور های پالایشگاهی در اصفهان

پارنا صنعت آسیا مرکز خرید کمپرسور های پالایشگاهی

یکی از راه های تامین و خرید کمپرسور های پالایشگاهی در اصفهان ارتباط با شرکت پارنا صنعت آسیا می باشد که شما می توانید با تماس با این مرکز، در زمان تامین این تجهیزات صنعتی، خرید عالی را تجربه کنید.

آن ها با ۳۰ سال تجربه و تخصص در این زمینه، کمپرسور های با کیفیت و استاندارد را ارائه می کنند و تیم مهندسی آن ها آماده هستند تا به شما در انتخاب کمپرسور مناسب برای پروژه تان کمک نمایند.

پارنا صنعت آسیا مرکزی است که علاوه بر تامین و تعمیر کمپرسور های پالایشگاهی و معدنی، دستگاه های صنعتی دیگری را نیز مانند دیزل ژنراتور ها تعمیر و به فروش می رساند.

در صورت نیاز با این شرکت تماس بگیرید تا با تهیه کمپرسور های باکیفیت پالایشگاهی، از عملکرد بهینه دستگاه خود در طی انجام فرآیند های پالایشگاهی اطمینان داشته باشید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC