whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
دیزل ژنراتور پرکینز - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور پرکینز (Perkins) اصل ساخت کشور انگلیس محصولی پر طرفدار است که با عملکردی بسیار عالی و رضایت بخش در تامین برق اضطراری برای مصارف مختلف مانند مصارف خانگی و مصارف صنعتی از رنج توان 10 الی 3000 کاوا عرضه شده است. شرکت پارنا صنعت علاوه بر فروش انواع مختلف این نوع از دیزل ژنراتور ها خدمات پس از فروش و تعمیر این ژنراتور ها را توسط کارشناسان و متخصصین در این زمینه ارائه می دهد.

دیزل ژنراتور پرکینز

شرکت Perkins، در کشور انگلیس قرار دارد و در سال 1932 میلادی تاسیس شد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده مطرح موتور دیزل است. این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و با توجه به تنوع بسیار بالایی که دارند توانسته اند تمامی نیاز های مشتریان را به خوبی براورده کنند. شرکت انگلیسی پرکینز با استفاده از  جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از مهندسین باتجربه‌ی خود، دیزل ژنراتور هایی کم صدا تولید می کند که مصرف گازوئیل کم تری نسبت به سایر دیزل ژنراتور های همرده مصرف می کنند.

این مزیت بسیار عالی در زمان انتخاب دیزل ژنراتور  و خرید آن باعث می‌شود تا هزینه‌های مورد نیاز برای تامین سوخت بسیار کم شود. این امتیاز عالی برای یک دیزل ژنراتور، آن را به یک گزینه بسیار خوب و مقرون به صرفه از نظر کیفیت و همچنین قیمت تبدیل کرده است.

پرکینز برند توانمند انگلیسی است که در سطح تولید انواع دیزل ژنراتور مناسب فعالیت‌های صنعتی و ساختمانی فعالیت می‌کند. پرکینز دست توانمندی در طراحی ژنراتورهای رده‌بالای صنعتی و دیزلی دارد. این برند توانسته است تا ژنراتورهای متنوع با توان دهی‌های گسترده برای پوشش هر نوع نیاز ساختمانی و صنعتی را تولید نماید. می‌توانید از فضای اطلاعاتی سایت آبیاران برای بررسی قیمت دیزل ژنراتور در انواع گوناگون و توان‌های متنوع بهره‌مند شوید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC