whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
دیزل ژنراتور کامینز - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور کامینز یک ژنراتور برق ساخته شده از موتور های دیزل با کیفیت ساخت بالاست. مدل های مختلفی از این  مدل محصولات با قدرت های بین 20 الی 2500 کیلو ولت بر آمپر برای کاربری های مورد نیاز برای تامین برق اضطراری در مصارف خانگی و صنعتی بکار گرفته می شود. خرید و بهترین قیمت دیزل ژنراتور کامینز بر اساس مشخصات فنی مورد نظرتان را از ما بخواهید.

پارنا صنعت می تواند با توجه به نیاز شما و همچنین میزان توان مورد نیاز برای تامین انرژی دیزل ژنراتور مناسب شما را به شما معرفی نموده و پس از نصب و راه اندازی کلیه خدمات پس از فروش و تعمیرات آن را به صورت کامل و تخصصی بر عهده بگیرد.

دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور کامینز یک پلت فرم جدید برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد برای قدرت های بالا با اندازه مناسب و کاهش مصرف سوخت است.عملیات برق رسانی در هر برنامه و صنعت به ژنراتورهای  پیشرفته کامینز متکی است. در یک اقتصاد جهانی که در آن برق همیشه روشن است، می‌توانید به کامینز برای ارائه نیروی قوی، انعطاف‌پذیر و کاملاً یکپارچه در صورت پاره وقت یا تمام وقت اطمینان کنید.

ژنراتورهای cummins سری Centum که در پاسخ مستقیم به نیازها و درخواست‌های کارخانه ها، پیمانکاران، مالکان و کاربران نهایی  این محصول توسعه یافته است، این ژنراتور برای مقابله با چالش‌هایی که امروز با آن روبرو هستید، طراحی شده است، در حالی که  سازنده های آن به دنبال چالش‌هایی هستند که در آینده پیش‌بینی می‌کنید.ژنراتورهای سری Centum نشان دهنده تغییر قابل توجهی در رویکرد کامینز به طراحی سیستم قدرت است که انعطاف پذیری، کارایی و پایداری سطح بعدی را ارائه می دهد. این چیزی بیش از راه اندازی یک خط محصول جدید است. این یک تعهد بلندمدت به نسل بعدی قدرت، مشتریان، صنعت و سیاره ما است.

قدرتی قابل اعتماد برای کار، خانه و زندگی شما. مورد استفاده برای شما در هر جاهایی که به برق همیشه در دسترس و قابل اعتماد نیاز است، از بیمارستان ها و مراکز داده گرفته تا عملیات حفاری و استخراج.دیزل ژنراتور های کامینز با کیفیت ساخت بالا و عمر طولانی بهترین انتخاب برای شماست.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC