whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
نمایندگی تعمیرات کمپرسور معدنی
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

نمایندگی تعمیرات کمپرسور معدنی

نمایندگی تعمیرات کمپرسور معدنی

نمایندگی تعمیرات کمپرسور معدنی، کمپرسور ها یکی از تجهیزات معدنی هستند که مدل ها، ابعاد و قدرت های مختلفی دارند:

۱. اطلس کوپکو یک مدل کمپرسور معدنی برای ایجاد فشار هوای مورد نیاز برای عملیات حفاری و تخریب در معدن‌ ها است. 

۲. کمپرسور اینگرسول رند مناسب برای حفاری چاه‌ های عمیق معدنی و اکتشافی است.این وسیله برای انجام عملیات حفاری و استخراج مواد معدنی در عمق‌ های زیاد به کار می‌رود.

۳. سالیر از جمله تجهیزات بزرگ و قدرتمند معدنی دیگری  است که برای تامین فشار هوای بالا برای عملیات‌ های سنگ‌ شکنی و حفاری در معدن‌ ها استفاده می‌شود.

۴. گاردنر دنور در صنعت استخراج نفت و گاز بسیار کارآمد است.

۵. دوسان پرتابل پاور قابل حمل می باشد و کاربرد آن انتقال هوای فشرده به ابزار های ساختمانی و حفاری در محیط‌ های مختلف معدنی و ساختمانی است.

نمایندگی تعمیرات کمپرسور معدنی

خدمات تخصصی تعمیر کمپرسور های معدنی با قیمت مناسب

در این مقاله به اهمیت ارائه خدمات نمایندگی پارنا صنعت آسیا برای کمپرسور های معدنی، عامل افزایش دهنده قیمت تعمیر آن ها و برخی از مطالب دیگر می‌پردازیم.پس اگر به دنبال یافتن نمایندگی اینگونه از وسایل صنعتی هستید خواندن این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.از اولین مزایای نمایندگی ها، انتخاب خدمات تعمیر با قیمت مناسب به معنای کاهش هزینه‌ های تعمیر برای مشتریان است.این امر به کاهش هزینه‌ های عملیات در معادن کمک می‌کند.

اکثر افراد به دنبال مکانی هستند که هزینه کمتری را برای تعمیر دستگاه آن ها دریافت می‌کنند اما به این مسئله توجه نمی کنند که ارزانی قیمت نباید به کاهش کیفیت تعمیر منجر شود.معمولاً برای ارائه خدمات تخصصی نمایندگی‌ ها نیاز دارند تا از تجهیزات و دستگاه‌ های پیشرفته، نیروی کاری با تجربه و قطعات با کیفیت استفاده نمایند تا کیفیت تعمیرات انجام شده را تضمین نمایند.به همین خاطر قیمت منصفانه ایی را ارائه می کنند تا بعد از تعمیر هم آن ها و هم مشتری از خدمات دریافتی رضایت داشته باشند.

مورد دیگر تامین و نصب قطعات استاندارد و اورجینالی است که باید با دستگاه مطابقت داشته باشند.در نمایندگی‌ هایی مانند پارنا صنعت آسیا توجه شرکت تعمیر کننده به تامین قطعاتی است که از سوی شرکت تولید کننده همان دستگاه‌ ها تولید شده‌اند.این عمل باعث می‌شود که در زمان تعمیر دستگاه‌ های این چنینی کمترین میزان خطا وجود داشته باشد و در نتیجه به شیوه اصولی دستگاه‌ ها تعمیر شوند.

نمایندگی تعمیرات کمپرسور معدنی

تعمیرات پیچیده و دستگاه‌ های پیشرفته، عامل افزایش دهنده هزینه تعمیر 

یکی از عواملی که می‌تواند در تعیین هزینه تعمیر اثر مستقیمی داشته باشد پیشرفته بودن مدل دستگاه‌ و پیچیده بودن تعمیرات آن است.در واقع برخی از مدل کمپرسور ها توسط شرکت های خارجی تولید شده اند و شرکت تعمیر کننده و یا تامین کننده داخلی برای تامین قطعات یدکی آن ها که در دسترس نیستند و قیمت بالایی دارند، مسلما باید هزینه ی بیشتری را پرداخت نمایند.

از طرفی برای رفع خسارات و آسیب های دستگاه‌ های پیشرفته که معمولاً زمان بیشتری را می‌طلبند و نیاز به نیروی کار بیشتری دارند، به تخصص فنی دقیق نیاز است و افراد با دانش و مهارت‌ های بالا ممکن است برای خدمات خود هزینه‌ های بیشتری را اعمال کنند.

مدیریت موجودی قطعات یدکی در نمایندگی تعمیر

مشتریان نمایندگی تعمیر برای مدیریت موجودی قطعات یدکی باید اطلاعات مهمی را در نظر داشته باشند، برای نمونه باید اطلاع داشته باشند که نمایندگی کدام یک از قطعات یدکی را در دسترس دارد و تعداد موجودی هر یک از آن ها چقدر است.گاهی مدت زمان تحویل قطعات سفارش داده شده زیاد است و این امر مدت زمان انجام فرآیند تعمیر را افزایش می دهد.

نمایندگی تعمیرات کمپرسور معدنی

اهمیت گزارش‌ دهی و ثبت اطلاعات تعمیرات

گزارش‌ دهی و ثبت اطلاعات تعمیرات کمپرسور معدنی به کارشناسان نمایندگی کمک می‌کند تا الگو های مشکلات را تشخیص دهند. برای مثال اگر مشکلات مکرری در یک کمپرسور مشاهده می‌شود، این اطلاعات به آن ها کمک می‌کند تا علت اصلی مشکلات را شناسایی کرده و برای رفع مشکل بهترین تصمیم را اتخاذ کنند و از جهتی دیگر پیش‌بینی می کنند که در آینده برای انجام تعمیرات و نگهداری از دستگاه خود چه مقدار هزینه ایی را باید پرداخت نمایید.

در صورت تمایل از طریق شماره موجود در سایت می‌توانید با نمایندگی پارنا صنعت آسیا تماس بگیرید و ضمن دریافت اطلاعات بیشتر، جهت تعمیر دستگاه معدنی خود اقدام نمایید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC