whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
خرید کمپرسور های اسکرو اویل فری - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

خرید کمپرسور های اسکرو اویل فری

اصول عملکرد کمپرسور اسکرو اویل فری 

خرید کمپرسور های اسکرو اویل فری، کمپرسور های اسکرو اویل فری از اصول عملکرد پیچشی استفاده می‌کنند یعنی در این نوع کمپرسور ها، دو واحد پیچشی (سازه‌های پیچی) با شکل‌ های زیگزاگی به هم متصل شده‌اند که یکی از واحد های پیچشی به عنوان واحد فراگیر (male) شناخته می‌شود و دیگری به واحد دنده دهی (female) معروف است.

واحد فراگیر به دنده‌ دهی متصل شده و هنگام چرخش، فضای بین پیچش‌ ها کمتر می‌شود و هوا یا گاز وارد شده فشرده می‌شود. 

این دستگاه ها برای افزایش فشار و حجم گاز ها استفاده می‌شوند.

آن ها به عنوان یکی از روش‌ های مؤثر فشرده‌ سازی هوا یا گاز در بسیاری از صنایع به کار می‌روند.

 

کاربرد های رایج کمپرسور های اسکرو اویل فری

کمپرسور های اسکرو اویل فری در صنایع مختلف به دلیل ویژگی‌ های خاص خود برای فشرده‌ سازی گاز های طبیعی و توزیع آن ها در شبکه‌ های گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند و در تولید مواد شیمیایی و پلاستیک‌ ها نیز نقش دارند.

در خطوط تولید خودرو ها، این مدل از کمپرسور ها برای تامین هوای فشرده برای تست و استفاده در سیستم‌ های ترمز و تنظیم فشار لاستیک‌ ها انتخاب می‌شوند.

در یکی دیگر از صنایعی که از این دستگاه های فشرده کننده هوا بسیار استفاده می شود صنعت غذایی است زیرا در تولید محصولات مختلف از شیرینی‌ سازی تا تولید مواد غذایی، به نیرویی جهت فشار و انتقال مواد نیاز است که این نیرو از طریق این کمپرسور صنعتی تولید می شود.

در کارخانه‌ ها و کارگاه‌ های تولید نیز، این کمپرسور ها برای ایجاد هوای فشرده برای ابزار ها و تجهیزات صنعتی بزرگتر کاربرد دارند.

 

تفاوت‌ های بین کمپرسور های اسکرو و دیگر نوع‌ های کمپرسور ها

کمپرسور های اسکرو با دیگر نوع‌ های کمپرسورها مانند کمپرسور های پیستونی یا مرسوم به روتاریا تفاوت‌ های مهمی دارند زیرا کمپرسور های نوع اول از روش پیچشی برای فشرده‌سازی گاز ها استفاده می‌کنند، در حالی که کمپرسورهای نوع دوم از حرکت بالا و پایین پیستون‌ ها برای فشرده‌ سازی هوا استفاده می‌کنند.

دستگاه های اسکرو معمولاً عملکرد پیوسته دارند و برای فشرده‌ سازی مقدار بیشتری از گاز مناسب هستند یا به عبارت دیگر، از آن ها برای کار های نیازمند به فشار و حجم بالا استفاده می‌شود ولی در مقابل، دستگاه های پیستون دار معمولاً برای فشرده‌ سازی کمیت‌ های کمتر گاز به صورت منقطع به کار می‌روند.

از دیگر تفاوت این دو دستگاه اجزای مکانیکی آن ها است که در کمپرسور مدل اسکرو، اصلی‌ترین اجزای مکانیکی دو واحد پیچشی هستند که به هم متصل می‌شوند ولی در کمپرسور پیستونی، پیستون‌ ها و سیلندر ها اجزای اصلی به شمار می روند.

یکی دیگر از مشخصات این دو کمپرسور تفاوت میان میزان صدا و ارتعاش در آن ها است، به این صورت که کمپرسور های اسکرو معمولاً کمتر صدا و ارتعاش تولید می‌کنند و نسبت به کمپرسور های پیستونی پر صدا، در کار هایی که نیاز به سکوت و ارتعاش کم دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

اجزای اصلی کمپرسور اسکرو اویل فری

اجزای اصلی سازنده و طراحی شده در کمپرسور اسکرو اویل فری واحد فراگیر (male)، واحد دنده‌ دهی (female)، موتور (برای ایجاد حرکت چرخشی)، سیستم روغن‌ دهی (برای خنک‌کردن و روان‌ کردن قطعات)، سیستم کنترل و اتوماسیون (برای کنترل عملکرد کمپرسور و تنظیم فشار) هستند که با دقت و هماهنگی کار می‌کنند تا دستگاه اویل فری بتواند گاز ها را به صورت مؤثر و با کیفیت فشرده کند و افراد در صنایع مختلف از آن بهره ببرند.

 

راهنمای انتخاب کمپرسور اسکرو مناسب برای برنامه‌های مختلف

برای داشتن انتخابی عالی، ابتدا باید نوع گاز یا مایعی که می‌خواهید فشرده کنید را مشخص کنید، زیرا نوع گاز تاثیر مستقیمی بر انتخاب نوع کمپرسور دارد.

به علاوه برای هر برنامه مشخص کنید که چه فشاری برای فشرده‌سازی هوا نیاز دارید.

همچنین توجه داشته باشید میزان حجم گاز یا هوای مورد نیاز نیز اهمیت دارد زیرا اگر افراد در برنامه‌ های خود نیاز به فشار هوا با حجم بالا دارند، باید کمپرسوری که دارای ظرفیت بزرگ‌ تر است را انتخاب کنند.

برخی کمپرسور ها قابلیت سفارشی‌سازی دارند تا به نیازهای خاص برنامه‌ های شما پاسخ دهند.

شما می توانید برای اطمینان از امکان وجود سفارشی سازی دستگاه انتخابی، با مرکز تامین کننده مشورت کنید.

 

تأثیر تکنولوژی‌های جدید بر طراحی کمپرسورهای اسکرو اویل فری

تکنولوژی‌های جدید به طراحی کمپرسورهای اسکرو اویل فری تاثیرات مهمی داشته‌اند برای نمونه تکنولوژی‌ های مدرن امروزی در طراحی کمپرسور ها کارایی آن ها را اصلاح کرده اند. 

این به معنای کاهش مصرف انرژی و افزایش حجم گاز فشرده در هر واحد زمان است.

تعمیر دیزل ژنراتور کاترپیلار در اصفهان

در صورت تمایل برای سفارش و خرید کمپرسور های اسکرو اویل فری می توانید با شرکت پارنا صنعت آسیا تماس بگیرید.

این شرکت با تامین قطعات و تجهیزات صنعتی با کیفیت از برند های مشهور جهانی توانسته است در سراسر کشور ایران توجه افراد بسیاری را به سمت خود جلب نماید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC