whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
خرید کمپرسور های اسکرو - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

خرید کمپرسور های اسکرو

کمپرسور اسکرو، انتخابی هوشمندانه برای کسب‌ و کار ها

خرید کمپرسور های اسکرو، کمپرسور اسکرو یکی از محبوب‌ ترین انواع کمپرسور در جهان است.

این کمپرسور‌ ها به دلیل ویژگی‌ های مثبتی مانند قابلیت اطمینان، کارایی، تنوع در کاربرد ها و سازگاری با محیط‌زیست، انتخابی هوشمندانه برای کسب‌ و کار ها محسوب می‌شوند.

 

ویژگی‌ های کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو از قطعات و اجزای باکیفیت ساخته می‌شوند که باعث افزایش قابلیت اطمینان آن ها می‌شود و به دنبال آن با افزایش بازدهی، می‌توانند هوای فشرده را با کمترین اتلاف انرژی تولید کنند.

بر خلاف دیگر تجهیزات و دستگاه های صنعتی که به یک با چند فعالیت اختصاص داده می شوند، آن ها قابلیت انطباق با طیف گسترده‌ای از نیاز ها را دارند.

در بسته بندی محصولات صنایع تولیدی، ساخت‌ و ساز، خدمات و تامین انرژی پمپ های آب در کشاورزی این دستگاه نقش مهمی ایفا می کند.

کمپرسور اسکرو با محیط‌زیست سازگار هستند و انتشار گاز های گلخانه‌ای را کاهش می‌دهند.

 

مزایای استفاده از کمپرسور های اسکرو برای مشاغل مختلف

استفاده از کمپرسور اسکرو برای مشاغل مختلف مزایای زیادی دارد، که بازده بالا و کاستن از هزینه‌ های تولید هوای فشرده یک نمونه از این مزایا است.

معمولا اغلب کمپرسور های روغنی تحت استفاده از روغن برای تامین انرژی خود، دچار سایش می شوند و پس از مدت زمانی کیفیت روز ابتدایی خود را از دست خواهند داد.

اما این معضل در کمپرسور های اسکرو صنعتی وجود ندارد زیرا بدون نیاز به روغن، از استهلاک کمتری برخوردار هستند و عمر مفید بیشتری دارند.

 

کمپرسور اسکرو ثابت چیست؟ 

همان طور که از شیوه نام گذاری این نمونه کمپرسور مشخص است، آن ها را به طور دائم در یک مکان نصب می کنند و دارای ظرفیت و فشار بالاتری نسبت به کمپرسور های اسکرو قابل حمل هستند‌.

 

مدل های کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو صنعتی اولین مدل از این تجهیزات ساخته شده امروزی هستند که مطابق با کاربرد های صنعتی طراحی شده اند. 

در مقایسه با کمپرسور هایی که از آن ها در خانه استفاده می شود، این کمپرسورها دارای ظرفیت و فشار بالاتری هستند تا بتوانند نیروی مورد نیاز دیگر تجهیزات کمپانی ها و صنایع مختلف را تولید نمایند.

دومین مدل از کمپرسور اسکرو، کمپرسور های قابل حمل می باشند که انتقال آن ها از یک مکان به مکان دیگر آسان است و فشار کمتری نسبت به کمپرسور های اسکرو ثابت تولید می کنند.

کمپرسور اسکرو بدون روغن به دستگاه های گفته می شود که از روغن برای خنک کردن و روانکاری استفاده نمی کنند و به همین دلیل تمیز تر و ایمن تر از کمپرسور های اسکرو روغنی هستند، اما ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

کمپرسور اسکرو روغنی بر خلاف کمپرسور های قبلی از طریق روغن خنک می شوند، ارزان تر از کمپرسور های اسکرو بدون روغن هستند و احتمال خطر آن ها بیشتر است.

 

خرید کمپرسور اسکرو با گارانتی معتبر

خرید کمپرسور اسکرو با گارانتی معتبر یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید این محصول است.

گارانتی معتبر به شما این اطمینان را می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل در کمپرسور، می توانید آن را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض کنید.

اما برای خرید کمپرسور اسکرو با گارانتی معتبر، لازم است که به چه نکاتی توجه کرد؟

۱. مدت زمان گارانتی

گارانتی کمپرسور اسکرو معمولاً بین ۱ تا ۵ سال است و هرچه مدت زمان گارانتی بیشتر باشد، خیال شما از بابت کیفیت محصول راحت تر خواهد بود.

۲. نوع گارانتی

گارانتی کمپرسور اسکرو معمولاً به دو صورت گارانتی تعویض و گارانتی تعمیر است. 

در گارانتی تعویض، در صورت بروز هرگونه مشکل در کمپرسور، دستگاه شما با یک دستگاه جدید جایگزین می شود اما در گارانتی تعمیر، وسیله ی شما در صورت بروز مشکل، توسط شرکت سازنده یا نماینده آن تعمیر می شود.

اکنون در ادامه برای اطلاعات بیشتر شما چند نکته برای خرید کمپرسور اسکرو با گارانتی معتبر را نیز ذکر خواهیم کرد.

توجه داشته باشید قبل از خرید کمپرسور اسکرو، از کیفیت ساخت آن اطمینان حاصل کنید زیرا کمپرسور ها باید از قطعات باکیفیت ساخته شده باشند تا دوام بالایی داشته باشند و همچنین حتماً مشخص نمایید که دستگاهی که مد نظر خود دارید چه ظرفیتی هوای فشرده شده تولید می کند زیرا ممکن است شما تنها به یک دستگاه کوچک خانگی نیاز داشته باشید.

در آخر از شرکت سازنده یا نماینده آن در مورد گارانتی کمپرسور اسکرو سوال کنید و شرایط گارانتی را به دقت مطالعه کنید تا از مزایای آن آگاه شوید.

تعمیر دیزل ژنراتور کاترپیلار در اصفهان

برای خرید کمپرسور های اسکرو با کیفیت تضمین شده و با بازدهی بالا، می توانید با شماره ی شرکت پارنا صنعت آسیا در قسمت فوق تماس بگیرید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC