whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
 شرکت فروش تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

 شرکت فروش تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان

 شرکت فروش تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان

شرکت فروش تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان، از آنجایی که برخی از افراد با کارکرد تابلو برق دیزل ژنراتور آشنا هستند و به دنبال یافتن راهی برای خرید و فروش آن می باشند، در مطلب زیر در مورد شرکت‌ فروش این دستگاه، اصول ارسال، مشخصات، قیمت خرید و فروش آن توسط شرکت پارنا صنعت در اختیار شما قرار داده ایم.

 

قطعات تابلو برق ژنراتور

تابلو برق دیزل ژنراتور شامل اجزای مختلفی است که همگی برای عملکرد صحیح سیستم دارای نقش منحصر به فرد خود هستند.

برای مثال کنترل کننده ها، کنترل دقیق دیزل ژنراتور را به عهده دارند و رله‌ ها برای کنترل جریان الکتریکی و توزیع بار در سیستم استفاده می‌شوند.

فیوز ها نیز به منظور جلوگیری از ایجاد خطرات احتمالی در دستگاه قرار داده شده اند.

سوئیچ‌ ها و نمایشگر ها برای تنظیم دستی و یا خودکار سیستم بکار می‌روند و کابل‌ ها و اتصالات برای انتقال برق به قطعات مختلف در تابلو برق هستند.

 

عوامل مخرب تابلو برق دیزل

عوامل مختلفی می‌توانند باعث خرابی تابلو دیزل ژنراتور ها شوند که یکی از رایج ترین خرابی در تابلو دیزل‌ ها، مربوط به اختلالات به وجود آمده در بخش سوخت رسانی است که باعث قطعی کامل یا قطع و وصل شدن مکرر برق در تابلو برق این دستگاه می شود.

استفاده از سوخت ناخالص، آب در سوخت، سوخت با کیفیت پایین به مرور مشکلاتی مانند آب زدگی، خرابی سیستم سوخت‌رسانی را ایجاد می کند.

عدم نگهداری به صورت دوره‌ای و منظم، عدم بررسی کردن سطح و کیفیت روغن و فیلتر های هوا، نصب نادرست قطعات یدکی، سوئیچ کردن پیوسته بین بار بالا و پایین، و عدم و کاربرد صحیح دستورات عملیاتی نیز باعث خرابی سیستم سوخت و قطعی برق در تابلو برق دیزل ژنراتور می شوند.

 

نقش آلودگی محیط بر ایجاد نقص در تابلو برق دیزل ژنراتور

آلودگی محیطی که ژنراتور در آن قرار گرفته است میتواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر کارکرد تابلو برق دیزل ژنراتور تاثیر بگذارد.

حال می پرسید چگونه؟

آلودگی هایی مانند گرد و غبار، رطوبت یا مواد شیمیایی میتواند به صورت مستقیم به اتصالات الکتریکی و قطعات تابلو آسیب برساند یا کوروزی ایجاد کند.

آلودگی هایی که می توانند غیرمستقیم باعث تشکیل ترشحات الکتریکی، کاهش عمر قطعات الکترونیکی و خرابی ترانسفورماتور ها شوند نیز افزایش دما و رطوبت محیط هستند

آلودگیهای هوا میتوانند به تشکیل لایههای الکتریکی روی قطعات منجر شده و تخلیه الکتریکی ناخواسته را ایجاد کنند.

 

عوامل مخرب برد دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور یک سیستم پیچیده است که عوامل مخرب متعددی میتوانند به آن آسیب برسانند.

حال می پرسید این عوامل کدامند؟

اولین عامل نوسانات دما و رطوبت در محیطهای خارجی است که می توانند باعث ایجاد خرابیهای الکتریکی و کوروزیون در برد شوند.

همچنین، ذرات گرد و غبار ممکن است به قطعات حساس برد وارد شوند و خرابی های مکانیکی ایجاد کنند.

دومین عامل از نظر عملکردی، اشکال در مدارها، اتصالات نادرست و نقص های تولیدی می باشد که ممکن است عملکرد بهینه دیزل ژنراتور را تحت تاثیر قرار دهند.

حال برای جلوگیری از این مشکلات، لازم است مراقبت دقیق از برد دیزل ژنراتور صورت گیرد و از محیط مناسب و نگهداری منظم اطمینان حاصل شود تا عمر و عملکرد این تجهیزات به حداکثر برسد.

 

مرکز فروش تابلو برق دیزل ژنراتور

در اصفهان مانند دیگر استان های دیگر برای فروش تابلو برق دیزل ژنراتور شرکت متعددی وجود دارد که هر کدام شعبه هایی را جهت خرید و فروش کالای خود ایجاد کرده اند.

برخی از شرکت‌ ها در کنار تولید تابلو برق دیزل ژنراتور موتور ها و قطعات با کیفیت و به روز ژنراتور را نیز وارد و صادر می‌کنند.

یکی از نامدار ترین شرکت‌ های فروش تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان شرکت پارنا صنعت است که با تولید دستگاه های به روز و با کیفیت توانسته است رضایت خریداران زیادی را جلب کند.

بهترین شیوه ها برای تنظیم و تعویض سیستم الکترونیکی و کنترلی در دیزل ژنراتور

برای تنظیم سیستم الکترونیکی و کنترلی دیزل ژنراتور، باید وضعیت فعلی سیستم بررسی شده و نقاط ضعف آن شناسایی شوند که برای انجام این کار می توانید برنامه ی نگهداری ماهیانه یا سالیانه ایی را برای تعویض قطعات الکترونیکی و همچنین برنامهایی را برای تعویض قطعات کهنه و خراب، مانند سنسور ها و مدار های کنترلی، مشخص کنید.

البته به غیر از مطالب فوق، نیاز است تا تیم فنی آموزش های لازم را دریافته باشند که چگونه با مراقبت مناسب و تعویض صحیح قطعات، سیستم را بهینه نگه دارند.

 

اصول ارسال کالا از شرکت فروش تابلو دیزل ژنراتور

ارسال دستگاه از شرکت فروش تابلو دیزل ژنراتور دارای یک سری از اصول اساسی است که توجه به آن ها می‌تواند بسیار در بخش خرید و فروش موثر باشد.

۱ توجه داشته باشید که از روش مطمئنی دستگاه تولید برق اضطراری یا دیزل ژنراتور را به مراکز خرید و فروش ارسال کنید تا آسیبی به آن ها نرسد.

۲.بسته بندی آن ها مانند بسته بندی کلیه قطعات و دستگاه های صنعتی باید به نحو احسن انجام شود تا در صورت جابجایی از مکانی به مکان دیگر قطعات آن دچار آسیب‌ دیدگی نشوند.

۳. جهت آگاهی دادن به دریافت کننده از هزینه ارسال، می توانید در کنار ثبت کردن مبلغ این دستگاه هزینه ارسال آن را نیز مشخص و در سایت ثبت کنید تا خریدار پس از اطمینان صد در صد از پرداخت هزینه مجموع خرید خود را انجام دهد. 

 

قیمت جایگذاری تابلو برق دیزل ژنراتور

قیمت جایگذاری تابلو برق دیزل ژنراتور بر اساس عوامل متعددی، در مناطق مختلف و با توجه به شرایط متغیر است زیرا برای مثال هر تجهیزات اضافی مانند پنل کنترل، تجهیزات انتقال برق و تجهیزات ایمنی ممکن است به هزینه ایی که باید پرداخت کنید بیفزاید.

تعداد و نوع مواد مورد نیاز برای نصب (مانند پایهها و اتصالات) و هزینه کاری متخصصان نصاب نیز در تعیین قیمت نصب موتور ژنراتور پرکینز بی تاثیر نخواهند بود.

با این حال می توان برای دریافت قیمت دقیق جایگذاری تابلو برق ژنراتور ها، با کارشناسان متخصص پارنا صنعت آسیا تماس گرفت تا قیمت انجام این عملیات را به صورت تخمینی ارائه دهند.

تعمیر دیزل ژنراتور کاترپیلار در اصفهان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تابلو برق دیزل ژنراتور در اصفهان از شرکت پارنا صنعت که تولید کننده این دستگاه می باشد، شماره ی بالا جهت ارتباط برای شما قرار داده شده است.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC