whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
نمایندگی تعمیر کمپرسور پالایشگاهی
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

نمایندگی تعمیر کمپرسور پالایشگاهی

نمایندگی تعمیر کمپرسور پالایشگاهی

نمایندگی کمپرسور پالایشگاهی

در نمایندگی تعمیر کمپرسور پالایشگاهی یعنی شرکت پارنا صنعت آسیا، ایمنی و کیفیت از اهمیت بالایی برخوردارند.به همین خاطر بازسازی و تعمیر کمپرسور ها با کمک تکنولوژی به‌روز و مواد با کیفیت بالا انجام می‌شود تا دستگاه‌ ها به حداکثر عملکرد خود برسند.

افتخار ماست که نقشی اساسی در صنعت معدن داریم و همچنین از اعتماد مشتریان خود بهره‌مندیم.

برای صنعت پتروشیمی و پالایشگاه‌ ها انواع مختلفی از کمپرسور ها تولید شده اند که امروز در قسمت زیر تعدادی از آن ها را ذکر خواهیم کرد.

۱. کمپرسور های اسکرو

Rotary Screw  

این نوع تجهیزات از دو پیچ چرخنده به عنوان اصلی‌ترین بخش‌ های کمپرسور برای فشرده‌سازی گاز ها استفاده می‌کنند و نقش آن ها انتقال گاز ها و تزریق گاز در فرآیند های پالایشگاهی است.

۲. کمپرسور های پیستونی

 Reciprocating 

در کمپرسور های نوع پیستونی، سیلندر ها و پیستون‌ ها به ایجاد فشار و فشرده‌ سازی گاز ها در این وسیله می پردازند. 

۳. کمپرسور سانتریفیوژ 

Centrifugal 

کمپرسور سانتریفیوژ دارای پالت‌ سانتریفیوژ برای فشرده‌ کردن گازها است و برای کمپرس کردن گاز های خنک کننده در پروسه‌ های پالایشگاهی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.کمپرسور های ذکر شده بر اساس نیاز‌ ها و نوع گاز مورد استفاده در پروسه‌ های پالایشگاهی انتخاب می‌شوند و هر یک ویژگی‌ ها و مزایا و معایب خود را دارند.

نمایندگی تعمیر کمپرسور پالایشگاهی

کاهش عملکرد کمپرسور پالایشگاهی 

عوامل مختلفی می‌توانند بر عملکرد کمپرسور های پالایشگاهی تاثیر منفی بگذارند که عبارتند از:آلودگی گاز ها، ترکیب نامناسب گاز ها، فشار و دمای نامناسب، عدم تنظیم ولتاژ، نگهداری نادرست از کمپرسور و فرسایش قطعات داخلی.

حضور ذرات جامد یا مایعات آلوده در گاز های ورودی می‌تواند به سرعت سیستم‌ های کمپرسور را خراب کند.استفاده از گاز هایی که ترکیب نامناسبی دارند یا دارای ضایعات می‌باشند، می‌تواند باعث کاهش عمر کمپرسور و کاهش کارایی آن شود.تغییرات ناگهانی در فشار و دما نیز می‌تواند نقص هایی را در سیستم‌ های وابسته آن ایجاد نماید.

دستگاه خود را جهت تعمیر به نمایندگی بسپارید

به طور کلی، افراد غیر متخصص نباید به هیچ یک از قطعات کمپرسور پالایشگاهی دست بزنند. آن ها دستگاه های پیچیده ای هستند که دارای قطعات حساس و خطرناکی هستند و دست زدن به این قطعات بدون دانش و تجربه کافی می تواند منجر به آسیب جدی به کمپرسور و حتی خطرات جانی شود.برای مثال در صورت بی توجهی به خاموش بودن دستگاه، قطعات متحرک کمپرسور، مانند پیستون، میل لنگ و پروانه، می توانند در سرعت های بالا حرکت کنند و باعث آسیب جدی به افراد شوند.از طرف دیگر قطعات تحت فشار کمپرسور، مانند سیلندر و شیر ها، می توانند فشار زیادی را تحمل کنند و در صورت باز شدن، باعث نشتی گاز یا مایع خطرناک شوند.

نمایندگی تعمیر کمپرسور پالایشگاهی

به‌ روزترین روش‌ ها در تعمیر کمپرسور های پالایشگاهی

برای اینکه بتوانیم مشکلات دستگاه را به طور دقیق تشخیص داده و آن ها را رفع نماییم در پارنا صنعت آسیا از تجهیزات اختصاصی استفاده می‌شود که سنسور ها و سیستم‌ های نظارتی مدرن (به تجزیه و تحلیل عملکرد دستگاه کمک می‌کنند) نمونه ایی از این تجهیزات هستند.تعویض قطعات فرسوده با قطعات با کیفیت، نیز تضمین کننده کیفیت تعمیرات انجام شده از سوی این نمایندگی است.

قطعات یدکی با کیفیت عالی و اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا کمپرسور پالایشگاهی مجدد به شیوه بهینه فعالیت خود را شروع کند.از دیگر روش های تعمیر این کمپرسور ها استفاده از تکنیک‌ های بهینه‌ سازی فشار و توان تنظیم است تا میزان بهره‌وری این وسیله به حداکثر خود برسد و برنامه‌ های تعمیر و نگهداری پیشگیرانه برای جلوگیری از خراب شدن و توقف ناخواسته کمپرسور تعیین می‌شوند.استفاده از این روش‌ ها و تکنیک‌ ها به مرکز تعمیر کننده امکان می‌دهد تا عمر مفید و کارایی دستگاه‌ ها را به حداکثر برساند و معادن را در دستیابی به بهره‌وری بیشتر و کاهش هزینه‌ ها یاری کند.

قیمت تامین و نمایندگی کمپرسور پالایشگاهی

قیمت تامین و نمایندگی برند های مختلف کمپرسور پالایشگاهی در حال حاضر متفاوت است.  قیمت نمایندگی و تعمیر کمپرسور ها با برند های معتبر معمولاً بالاتر از کمپرسور های پالایشگاهی با برند های ناشناخته است.میزان خرابی کمپرسور نیز بر قیمت تعمیر آن تاثیر می گذارد، برای نمونه اگر کمپرسور دچار خرابی شدیدی شده باشد، هزینه تعمیر آن نیز بالاتر خواهد بود.

در زمان تخمین هزینه تعمیر دستگاه ها باید به هزینه نیروی کار نیز توجه نمود زیرا اگر تعمیر کمپرسور توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود، هزینه تعمیر آن نیز بیشتر خواهد بود.اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستید و می خواهید دستگاه خود را به نمایندگی معتبر و با تجربه بسپارید پیشنهاد می کنیم با شرکت پارنا صنعت آسیا تماس بگیرید.اطلاعات این شرکت برای شما در سایت اینترنتی آن ها قرار داده شده است.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC