whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
معرفی کمپرسور مارپیچی GA 18_ GA 22 _ GA 15 - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

معرفی کمپرسور مارپیچی GA 18_ GA 22 _ GA 15

کمپرسور مارپیچی GA 18_ GA 22 _ GA 15

GA راه حل نهایی و هوشمند برای کمپرسور های هوای فشرده

کمپرسور های GA اطلس کوپکو یک راه حل پیشرفته برای تامین هوای فشرده هستند. آن ها عملکرد بسیار مطلوبی دارند و به شما امکان می دهند از هزینه کم مالکیت بهره مند شوید.با عملکرد پیشرفته این تجهیزات و همچنین تولید آن ها از قطعات و مواد با کیفیت، این کمپرسور ها دارای طراحی ساده و مستحکمی هستند که باعث افزایش قابلیت اطمینان آن ها می شود.

کمپرسور های مدل GA دارای هزینه های عملیاتی پایینی هستند و به لطف راندمان بالای خود، مصرف انرژی کمتری دارند. همچنین، این مدل کمپرسور ها کمتر نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

کمپرسور های GA، اقتصادی و کارآمد برای هوای فشرده

کمپرسور های GA سوار بر مخزن اطلس کوپکو راه حل اقتصادی و کارآمدی برای تولید هوای فشرده به حساب می آیند زیرا آن ها دارای ویژگی های زیر هستند:این سری کمپرسور ها با کیفیت برتر، قابلیت سرویس دهی مطلوب، تولید هوای خشک و مرغوب، کنترل کامل و کارایی مطمئن، می توانند نیاز های شما را به بهترین شکل پاسخگو باشند.

از آنجایی که این دستگاه ها با استفاده از فناوری های پیشرفته اطلس کوپکو ساخته می شوند با استفاده از خشک کن یکپارچه، هوای خشک و مرغوب تولید می کنند.شما با استفاده از کنترل کننده Elektronikon®، می توانید از وضعیت دستگاه خود آگاهی های لازم را کسب کنید.

عنصر و موتور قوی کمپرسور اسکرو سری GA : 

کمپرسور های اسکرو سری GA اطلس کوپکو از ترکیبی عالی از عنصر فشرده سازی و موتور استفاده می کنند تا عملکرد و کارایی بالایی داشته باشند.عنصر فشرده سازی GA 15-26 که در این کمپرسور ها می تواند هوای فشرده بیشتری را در هر چرخه تولید کند.همچنین، این عنصر فشرده سازی از مواد و فناوری های با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث افزایش طول عمر آن می شود.

موتور استفاده شده در کمپرسور های GA برند اطلس کوپکو دارای راندمان کلاس 1 IE3 / NEMA است. این بدان معناست که این موتور ها بسیار کارآمد هستند و قادرند که انرژی را به طور موثرتر به هوای فشرده تبدیل کنند.این موتور ها از سیستم قطار محرک دنده استفاده می کنند که باعث افزایش کارایی آن ها می شود.

سیستم قطار محرک دنده در کمپرسور های GA باعث افزایش کارایی 2-3 درصدی نسبت به سیستم های کمربند محور می شود.این امر به این دلیل است که سیستم قطار محرک دنده بازده مکانیکی بالاتری نسبت به سیستم های کمربند محور دارد.

آگاهی از بهبود عملکرد کمپرسور GA با نظارت از راه دور

شرکت اطلس کوپکو با استفاده از کنترل کننده Elektronikon® امکان نظارت بر عملکرد دستگاه از راه دور را برای شما امکان پذیر کرده است. این ویژگی ها به شما امکان می دهند تا از هر کجا که هستید، وضعیت کمپرسور خود را نظارت کنید و در صورت بروز مشکل، اقدامات لازم را انجام دهید.با علائم سرویس و هشدار متوجه خواهید شد که نیاز به سرویس دهی یا تعمیر کمپرسور اسکرو خود دارید.

در صورت تشخیص خطا‌ می توانید علت هر گونه مشکل را شناسایی کنید.همچنین اگر کمپرسور با مشکل مواجه شود دستگاه را به صورت خودکار خاموش می کند تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود.

لوله روغن، محافظ کمپرسور در برابر آلودگی و کاهش تلفات

لوله روغن کمپرسور مارپیچی GA 18_ GA 22 _ GA 15 اطلس کوپکو قسمت مهمی در کمپرسور های هوای فشرده این شرکت است که به بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان کمپرسور کمک می کند.

این لوله روغن دارای دو ویژگی اصلی است که آن را متمایز می کند‌.

۱. طراحی عمودی ظرف روغن

این طراحی باعث می شود که روغن در قسمت بالایی ظرف جمع شود و از تماس با هوای فشرده جلوگیری کند، در نتیجه آلودگی روغن کمتر می شود.

۲. به حداقل رساندن اندازه ظرف روغن

هوای فشرده یک منبع ارزشمند است.هرگونه تلفات هوای فشرده می تواند منجر به افزایش هزینه های عملیاتی شود.کمپرسور های هوای فشرده برای کارکرد خود به روغن نیاز دارند. روغن برای روانکاری قطعات کمپرسور و خنک کردن آن ها ضروری است.

لوله روغن پیشرفته اطلس کوپکو، اندازه ظرف روغن را به حداقل می رساند تا هوای فشرده کمتری برای بارگیری و تخلیه روغن از کمپرسور خارج شود.به زبان ساده تر، این به معنای این است که کمپرسور کمتر هوای فشرده را برای انجام کار هایی که نیازی به آن ندارد، مصرف می کند. لوله روغن پیشرفته کمپرسور های GA 18_ GA 22 _ GA 15 با کاهش انتقال روغن از ظرف روغن به هوای فشرده، به محافظت از کمپرسور در برابر آلودگی روغن کمک می کند.

این لوله روغن با کاهش انتقال روغن از ظرف روغن به هوای فشرده و کاهش تلفات هوای فشرده در هنگام بارگیری و تخلیه روغن، می تواند منجر به مزایای زیادی برای کاربران شود.

راه حل های یکپارچه بهبود کیفیت هوا :

کمپرسور های GA 18_ GA 22 _ GA 15 می توانند با کیفیت هوا تا سطح ISO کلاس 1 (<0.01 ppm) تولید کنند. این موضوع نشان می دهد که که هوای فشرده تولید شده توسط این تجهیزات بسیار خالص و عاری از رطوبت و روغن است.یک خشک کن یکپارچه در کمپرسور های هوا از تراکم و خوردگی در شبکه جلوگیری می کند تا عملکرد و طول عمر تجهیزاتی که از هوای فشرده استفاده می کنند، حفظ شود.

علاوه بر خشک کن یکپارچه، این مدل از دستگاه های اطلس کوپکو می توانند با فیلتر های اختیاری عرضه شوند. فیلتر ها کیفیت هوای فشرده را تا سطح ISO کلاس 0 (<0.001 ppm) افزایش می دهند.تخلیه الکترونیکی بدون اتلاف نیز در کمپرسور های هوای فشرده اطلس کوپکو باعث صرفه جویی در انرژی می شود. این امر به این دلیل است که هوای فشرده از خشک کن خارج نمی شود، بلکه به شبکه بر می گردد.

 

قابلیت نصب سریع و آسان :

کمپرسور های جدید اطلس کوپکو با طراحی plug-and-play خود، نصب و راه اندازی را برای شرکت های تاسیساتی و OEM ها آسان می کنند.

این کمپرسور ها به طور کامل در کارخانه مونتاژ می شوند و شامل خشک کن یکپارچه اختیاری، فیلتر های هوا و گیرنده 500 لیتری هستند. 

این ویژگی ها باعث می شود که این کمپرسور ها سریع و آسان نصب شوند و آماده استفاده باشند.

علاوه بر این، کمپرسور های جدید اطلس کوپکو دارای طراحی فشرده و سبک وزن هستند که حمل و نقل آن ها را توسط لیفتراک آسان می کند.

از مزایای نصب آسان کمپرسورهای اطلس کوپکو می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱. صرفه جویی در زمان و هزینه

۲. افزایش بهره وری

۳. کاهش ریسک خطا

این امر باعث می شود که این کمپرسور ها گزینه ای عالی برای صنایعی باشند که به کمپرسور های قابل اعتماد و کارآمد نیاز دارند.

نظارت و کنترل پیشرفته :

نسل بعدی سیستم عامل Elektronikon® اطلس کوپکو، مجموعه ای از ویژگی های نظارت و کنترل پیشرفته را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کارایی و قابلیت اطمینان کمپرسور خود را افزایش دهید.

Elektronikon® موتور اصلی را کنترل می کند و فشار سیستم را در یک باند فشار از پیش تعریف شده و باریک تنظیم می کند.

این مسئله به حداکثر رساندن بهره وری انرژی کمک و از سایش و پارگی قطعات کمپرسور جلوگیری می کند.

این هشدار دهنده الکترونیکی پارامتر های عملکردی کمپرسور را به طور مداوم نظارت می کند و در صورت بروز هرگونه مشکل، هشدار می دهد تا مشکلات را قبل از اینکه منجر به خرابی شوند، شناسایی و رفع کنید.

این قسمت را می توان از راه دور از طریق یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه کنترل کرد. 

بنابراین برای شما این امکان فراهم می شود که بتوانید عملکرد کمپرسور خود را از هر کجا که هستید نظارت و کنترل کنید.

افزایش بهره وری انرژی، کاهش هزینه های عملیاتی، تضمین عملکرد پیوسته دستگاه،  کاهش زمان خرابی، بهبود کیفیت هوای فشرده از مزایای این نظارت کننده هستند.

 

نقطه تنظیم فشار دوگانه و توقف دوم با تاخیر

در بیشتر کارخانه ها، میزان نیاز به هوای فشرده در طول روز متفاوت است.

مثلاً در ساعات کاری، میزان نیاز به هوای فشرده بیشتر است، اما در ساعات غیر کاری، میزان نیاز به هوای فشرده کمتر است. 

این نوسان در میزان تقاضا می تواند باعث اتلاف انرژی شود.

با استفاده از کنترل کننده استاندارد یا گرافیکی Elektronikon® اطلس کوپکو، می توانید به صورت دستی یا خودکار دو باند فشار مختلف سیستم ایجاد کنید تا مصرف انرژی را بهینه کنید و در ساعات غیر کاری، هزینه ها را کاهش دهید.

نقطه تنظیم فشار دوگانه

نقطه تنظیم فشار دوگانه به شما امکان می دهد تا دو محدوده فشار مختلف برای سیستم خود تعریف کنید. 

در ساعات غیر کاری، کمپرسور فقط در باند فشار پایین کار می کند.

بنابراین کمپرسور نیازی به کار در فشار های بالاتر ندارد که نیاز به انرژی بیشتری دارند و مصرف انرژی کمتر می شود.

توقف دوم با تاخیر

توقف دوم با تاخیر (DSS) یک ویژگی پیشرفته است که می تواند مصرف انرژی را در زمان کم استفاده حتی بیشتر کاهش دهد. 

DSS موتور درایو کمپرسور را فقط زمانی روشن می کند که فشار سیستم از نقطه تنظیم پایین فراتر رود.

 

بازیابی انرژی :

وقتی از کمپرسور هوا استفاده می کنید، حدود 90 درصد از انرژی الکتریکی مصرفی به گرما تبدیل می شود. 

این گرما معمولاً هدر می رود و هزینه های انرژی افزایش و بهره وری کاهش می یابد.

سیستم های بازیابی انرژی یکپارچه Atlas Copco می توانند گرمای تلف شده از کمپرسور را بازیابی کنند و آن را به هوای گرم یا آب گرم تبدیل کنند. 

این انرژی بازیابی شده برای کاربرد های مختلفی مانند گرمایش، تهویه مطبوع، آب گرم مصرفی و خشک کردن استفاده می شود.

با استفاده از سیستم های بازیابی انرژی Atlas Copco، می توانید تا 75 درصد از انرژی الکتریکی مصرفی کمپرسور خود را بازیابی کنید.

کنترل کننده GA 15-30 :

کنترل کننده Elektronikon® GA 15-30 کنترلی بروز برای کمپرسور‌ های اطلس کوپکو است.

کنترل کننده GA 15-30 سیستم ناوبری بصری با پیکتوگرام های واضحی دارد تا تنظیم و نظارت بر کمپرسور آسان تر باشد. 

همچنین، این کنترل کننده دارای چهار نشانگر LED اضافی برای سرویس است که می تواند به شما کمک کند تا مشکلات را سریعتر شناسایی کنید.

این کنترل کننده از طریق یک مرورگر وب در هر کجا که هستید قابل مشاهده است. 

این امر به شما امکان می دهد تا عملکرد کمپرسور خود را از راه دور نظارت کنید.

آسان برای به روز رسانی

این قسمت را می توان به راحتی از طریق یک اتصال اینترنت به روز کرد تا بتوانید از آخرین نرم افزار ها استفاده کنید.

کنترل GA 15-30 صفحه کلید با دوامی نیز دارد که می تواند در برابر ضربه و گرد و غبار مقاومت کند.

کمپرسور GA15 یک کمپرسور مارپیچی کوچک با ظرفیت هوادهی تا 2.5 متر مکعب بر دقیقه است.

کمپرسور GA15 در انواع مختلفی عرضه می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. 

برای مثال، کمپرسور GA15+ دارای قدرت بیشتری نسبت به مدل استاندارد است و کمپرسور GA15 FF همراه با درایر یا خشک کن عرضه می شود.

 

صنعت :

کمپرسور های مارپیچی GA15 – GA18 – GA22 برای کاربرد های صنعتی مختلفی مانند جوشکاری، برشکاری، رنگ آمیزی، مونتاژ و غیره انتخاب می شوند. 

در جوشکاری، از این مدل کمپرسور ها برای تامین هوای فشرده مورد نیاز دستگاه های جوشکاری استفاده می شود. 

در رنگ آمیزی نیز دستگاه های وجود دارند که نیاز به هوای فشرده شده دارند.

ساختمان :

کاربرد های ساختمانی مختلفی مانند پاشش رنگ، پمپاژ باد، چکش های بادی و غیره به کمپرسور ها نیاز دارند.

 

خدمات :

کمپرسور های مارپیچی برای کاربرد های خدماتی مختلفی مانند تعمیر و نگهداری، رستوران ها، کارواش ها و غیره مناسب هستند. 

در تعمیر و نگهداری، از آن ها برای تامین هوای فشرده مورد نیاز ابزار های بادی مانند آچار فرانسه، انبردست و غیره و در رستوران ها، از آن ها برای تامین هوای فشرده مورد نیاز دستگاه های پخت و پز مانند فر و گریل استفاده می شود. 

پس از سفارش کمپرسور مارپیچی یا اسکرو، مهم است که این دستگاه را به درستی و با رعایت نکات ایمنی نصب کنید. نصب صحیح کمپرسور می تواند به افزایش طول عمر دستگاه و عملکرد بهتر آن کمک کند.جای نگرانی نیست اگر شما نیاز به مرکزی جهت نصب و تعمیر کمپرسور اویل اینجکت و یا اسکرو دارید تنها نیاز است که از طریق شماره زیر اقدام نمایید.شماره ثبت شده در سایت، شماره شرکت پارنا صنعت آسیا است که هم اکنون کارشناسان این مرکز در سراسر کشور در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می‌ باشند.یکی از خدمات این مرکز تعمیر کمپرسور اسکرو اویل فری و اویل اینجکت و نصب آن ها است.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC