whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
معرفی کمپرسور پیستونی 12bar_5.5HP  - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

معرفی کمپرسور پیستونی 12bar_5.5HP 

کمپرسور پیستونی 12bar_5.5HP :

کمپرسور پیستونی 5.5 اسب بخار، 12 بار، از مدل کمپرسور های رفت و برگشتی می باشد که با رفت و برگشت پیستون، هوا را فشرده می‌ کند. این کمپرسور دارای دو سیلندر است که در هر دو سر پیستون، تخلیه و فشرده سازی صورت می‌ گیرد.سیلندر ها به یک میل لنگ متصل هستند و در جهت مخالف یکدیگر حرکت می‌ کنند. 

این طراحی باعث ایجاد تعادل بار و کاهش لرزش می‌ شود.برای جلوگیری از سایش قطعات، از رینگ‌ های پیستون یک بار مصرف استفاده می‌ شود. این رینگ‌ ها روغن را از روی میله سیلندر پاک می‌ کنند تا روغن وارد سیلندر نشود. پکینگ رینگ‌ ها نیز برای جلوگیری از نشت گاز از سیلندر طراحی شده‌اند زیرا در فشار های بالا، امکان نشت گاز از پکینگ وجود دارد. سیلندر ها در کمپرسور های بزرگتر با ترموسیفون یا سیرکولاسیون سیال خنک می‌ شوند. در حالی که کمپرسور های کوچکتر خانگی اغلب با هوا خنک می‌ شوند.

بررسی عملکرد و کاربرد های کمپرسور پیستونی 5.5 اسب بخار، 12 بار

عملکرد بسیار عالی :

در یک سیکل کامل، پیستون دو بار حرکت می‌ کند: یک بار به سمت پایین و یک بار به سمت بالا. در حرکت رفت پیستون، هوا وارد سیلندر می‌ شود. در حرکت برگشت پیستون، هوا فشرده می‌شود و از سیلندر خارج می‌‌ شود.

کاربرد های کمپرسور پیستونی 12bar_5.5HP :

کمپرسور پیستونی 12bar_5.5HP در کاربرد های مختلفی استفاده می‌ شود. 

این کاربرد ها موارد زیر هستند:

۱. رنگ‌آمیزی با پیستوله

۲. بادکنک سازی

۳. صنایع خودروسازی

۴. صنایع تولید ورق‌ های فلزی

۵. صنایع تولید قطعات پلاستیکی

انتخاب کمپرسور پیستونی :

در هنگام انتخاب کمپرسور پیستونی، باید عوامل مختلفی مانند ظرفیت، فشار، قدرت، ابعاد، وزن و قیمت را در نظر گرفت که ترجیح دادیم در مورد هر کدام برای شما توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.

ظرفیت

ظرفیت کمپرسور، مقدار هوای فشرده شده‌ و تولید شده در واحد زمان است. 

ظرفیت کمپرسور معمولاً با واحد لیتر بر دقیقه اندازه‌گیری می‌ شود.

فشار

فشار کمپرسور، نیرویی است که هوا به واحد سطح وارد می‌ کند و با واحد بار یا PSI محاسبه می‌ شود.

قدرت

واحد قدرت کمپرسور اسب بخار (HP) است.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن هر کمپرسور، بر اساس مدل و کاربرد آن ها می تواند متفاوت باشد.

قیمت

قیمت کمپرسور، از عوامل مهمی است که باید در هنگام انتخاب کمپرسور در نظر گرفت و می تواند بر اساس شرایط زمانی مختلف و موارد دیگر دچار نوسان شود.

استفاده : 

برای استفاده صحیح از کمپرسور پیستونی، قبل از استفاده مطمئن شوید که کمپرسور به درستی نصب شده است، شما می توانید از یک کارشناس ماهر برای نصب دستگاه خود کمک بگیرید. همچنین باید روغن آن را به درستی چک کنید و دستگاه را در مکانی تمیز و خشک قرار دهید. دائما دستگاه را روشن نگذارید، سعی کنید در زمان هایی که از دستگاه استفاده نمی کنید آن را خاموش کنید.

 

انواع کمپرسور 12bar_5.5HP :

بهترین مدل های کمپرسور پیستونی 12bar_5.5HP، مدل هایی هستند که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و عملکرد مناسبی دارند. همچنین، این مدل ها باید قیمت مناسبی داشته باشند. در ادامه، برخی از انواع کمپرسور پیستونی 12bar_5.5HP را معرفی کرده ایم.

کمپرسور پیستونی 5.5 اسب بخار، 12 بار، AG 750

این کمپرسور ساخت شرکت ایتالیایی AG است، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است، قدرت آن 5.5 اسب بخار است و ظرفیت آن 200 لیتر بر دقیقه است.

کمپرسور پیستونی 5.5 اسب بخار، 12 بار، STANLEY DST200/12

این مدل کمپرسور تولید شده توسط شرکت آمریکایی STANLEY است، کیفیت ساخت آن بالا است و مشابه کمپرسور مدل قبلی ظرفیت 200 لیتر بر دقیقه دارد.

کمپرسور پیستونی 5.5 اسب بخار، 12 بار، DEWALT DWFP55120

این کمپرسور آمریکایی DEWALT نیز ظرفیت و کیفیت ساخت مناسبی برای کاربرد های مختلف دارد. در نهایت، انتخاب بهترین مدل کمپرسور پیستونی 12bar_5.5HP، به نیاز های شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک کمپرسور با کیفیت ساخت بالا و عملکرد مناسب هستید، یکی از مدل‌ های ذکر شده می‌ تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

تولید هوای فشرده ۱۰۰٪ خالص :

فشرده‌سازی با تزریق روغن، حتی با فیلتراسیون، نمی‌ تواند تضمین کند که تمام بخار ها و ذرات ریز روغن از هوای فشرده حذف شده‌اند. 

به همین دلیل، بسیاری از تولیدکنندگان پیشرو کمپرسور، فناوری هوای بدون روغن را ارائه می‌ دهند که با استفاده از یاتاقان‌ های آب‌ بندی‌ شده مادام‌العمر و رینگ‌ های پیستون PTFE یا کربنی، هرگونه خطر آلودگی را از بین می‌ برد.

این فناوری ایده‌آل باید مطابق با استاندارد ISO 8573-1 کلاس 0 برای کیفیت هوا طراحی شود.

 

کمپرسور پیستونی 12 بار ،خریدی مطمئن با قیمتی مناسب

این کمپرسور دارای ظرفیت 200 لیتر بر دقیقه، سیستم خنک‌کاری هوا و موتور الکتریکی سه فاز است.

قیمت فروش این کمپرسور در بازار، با توجه به برند سازنده، امکانات و ویژگی‌ های آن، متفاوت است. 

به طور کلی، قیمت این کمپرسور در محدوده 15 تا 20 میلیون تومان قرار دارد.

برای خرید کمپرسور پیستونی 5.5 اسب بخار، 12 بار، می‌توانید از فروشگاه‌ های اینترنتی و یا نمایندگی‌ های فروش معتبر اقدام کنید.

در هنگام خرید این کمپرسور، به برند سازنده آن نگاهی بیندازید زیرا کمپرسور های پیستونی از برند های معتبر، از کیفیت و کارایی بالاتری برخوردار هستند.

نکته ی دیگر این است که برخی از کمپرسور ها دارای امکانات و ویژگی‌ هایی مانند سیستم خنک‌کاری روغن، سیستم کنترل فشار و فیلتر روغن نیز هستند که می‌ توانند کارایی و طول عمر دستگاه را افزایش دهند، بنابراین به مشخصات و امکانات دستگاه توجه کنید.

قیمت کمپرسور ها با توجه به برند سازنده، امکانات و ویژگی‌ های آن ها متفاوت است.

 

کمپرسور های پیستونی اطلس کوپکو انتخاب عالی برای هر کاربرد

مجموعه کمپرسور های هوای پیستونی اطلس کوپکو برای ارائه یک منبع قابل اعتماد از هوای فشرده برای هر کاربری طراحی شده است. 

طیف گسترده کمپرسور های پیستونی رفت و برگشتی این شرکت از کمپرسور های دستی با تسمه 1.5 کیلووات تا محصولات کمپرسور هوای پیستونی با درایو مستقیم، چدنی و صنعتی را شامل می شود. 

این شرکت همچنین طیف گسترده ای از کمپرسور های پیستونی بدون روغن را برای موارد تخصصی مانند مطب های دندانپزشکی، آزمایشگاه ها، ساخت بطری های PET و CNG ارائه می دهد.

از میان محبوب‌ترین فناوری‌ های کمپرسور هوا موجود، مقرون‌، به‌ صرفه‌ ترین و نسبتا ارزان‌ ترین نوع کمپرسور، کمپرسور پیستونی یا رفت‌ و‌ برگشت است. 

تصور این که کمپرسور های پیستونی کوچک، وسایل سر و صدا و خسته‌ای هستند که در گوشه دنجی از تایر‌ فروشی‌ ها هر از گاهی کار می‌ کنند، کاملا اشتباه است. 

فناوری مدرن امروزی کمپرسور های رفت‌ و‌ برگشت، نقشی بسیار فراتر از این در افزایش بهره‌وری صنعتی ایفا می‌ کند.

اکثر کمپرسور های پیستونی کوچک تا متوسط که معمولا از 3 اسب بخار تا 20 اسب بخار متغیر هستند و می‌ توانند روغنی یا بدون روغن باشند، در قالب‌ های مختلفی برای تامین دقیق نیاز های طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان نهایی ارائه می‌ شوند. 

این دستگاه ها را می‌توان به صورت واحد های پایه استاندارد، سوار بر چرخ دستی یا مخزن، یا به عنوان یک ایستگاه کامل هوای فشرده که شامل یک خشک‌کن هوا با مبرد و همچنین تجهیزات راه‌اندازی و تنظیم از پیش سیم‌ کشی‌ شده است، تهیه کرد. 

دامنه کمپرسور های پیستونی بزرگ‌تر اطلس کوپکو معمولا به کاربرد های خاص مانند استفاده از گاز طبیعی فشرده اختصاص داده شده و می‌ تواند تا 750 اسب بخار افزایش یابد.

کمپرسور های با تکنولوژی پیستونی قدیمی‌ترین نوع کمپرسور هستند و بر اساس اصول اولیه فیزیک کار می‌ کنند. 

در حال حاظر تعداد بیشتری از تولیدکنندگان تمایل دارند این محصول را تولید کرده یا تحت برند خود مجوز تولید آن را دریافت کنند. 

بنابراین، خریدار از بازار رقابتی سود می‌ برد و خرید را با قیمت پایین‌ تری انجام می‌ دهد.

 

در دسترس بودن قطعات :

در دسترس بودن قطعات یدکی، با نگهداری کمپرسور پیستونی شما ارتباط مستقیم دارد. 

سادگی فناوری منجر به در دسترس بودن بالای قطعات یدکی و کیت‌ های تعمیر می‌ شود. 

این موضوع، به ویژه با توجه به تعداد زیاد کمپرسور هایی که تحت برندهای خصوصی توسط یک تولیدکننده ساخته می‌شوند، اهمیت پیدا می‌ کند.

شما می‌ توانید برای تامین قطعات با نمایندگی‌ های مجاز مانند پارنا صنعت آسیا صحبت کنید یا به نزدیک‌ ترین فروشگاه ابزارآلات مراجعه کنید.

هر گزینه‌ای را که انتخاب کنید، احتمال زیادی وجود دارد که تمام قطعات یدکی مورد نیاز کمپرسور خود را پیدا کنید. 

ویژگی هایی از دستگاه که باید مد نظر خود قرار دهید :

بسیاری از مشاغلی که کمپرسور های پیستونی برایشان مناسب هستند، فضای کوچکی دارند. 

به همین دلیل، سر و صدا یکی از نگرانی‌ های اصلی است. سطح صدای کمپرسور های رفت و برگشتی می‌ تواند در مدل‌ های جدید و رده بالا به 65 دسی‌ بل برسد. 

اما رایج‌ترین کمپرسور های پیستونی، به‌خصوص مدل‌ های قدیمی‌تر، در حدود 80 دسی‌بل و بالاتر صدا تولید می‌ کنند.

مهم است به خاطر داشته باشید که تمرکز اصلی فناوری رفت و برگشتی، پایین بودن هزینه سرمایه‌گذاری است. مدیریت عوارض جانبی مانند سر و صدا و گرما، در اولویت‌ های اصلی قرار نمی‌ گیرد. 

در مقایسه، کمپرسور های اسکرو دوار این عوارض جانبی را به طور قابل توجهی کاهش می‌ دهند یا از بین می‌ برند.

در نتیجه، استفاده از کمپرسور پیستونی نیاز به راهکار هایی برای کاهش سر و صدا نیز دارد. 

رایج‌ترین راه‌حل، قرار دادن دستگاه در خارج از محل کار، در یک محفظه عایق صوتی مناسب است. 

کمی بیشتر هزینه کردن در ابتدا، می‌ تواند خرید یک کمپرسور رده بالاتر را برایتان ممکن کند.

این دستگاه‌ ها با طراحی مطابق با استاندارد های مدرن، سطح نویز پایین‌تری دارند و امکان قرار دادن آن‌ ها نزدیک‌تر به محل استفاده را فراهم می‌ کنند.

 

چرا کمپرسور پیستونی اطلس کوپکو را انتخاب کنم؟

مجموعه کمپرسور های پیستونی اطلس کوپکو یکی از گسترده‌ترین و متنوع‌ترین مجموعه‌‌ های موجود در بازار است. 

دستگاه‌ های این یرند با فناوری‌ های بدون روغن و روغنی در دسترس هستند، قدرت فشار مختلفی تا 450 بار را ارائه می‌ دهند و حتی برای گاز هایی غیر از هوا نیز قابل استفاده‌اند.

 

کمپرسور های پیستونی با عملکرد متفاوت :

کمپرسور های پیستونی در دو نوع تک مرحله ای و دو مرحله ای تولید می شوند.

نوع تک مرحله ای آن ها، هوا را تنها در یک مرحله فشرده کرده و فشار هوای خروجی کمتری نسبت به کمپرسور پیستونی دو مرحله ای دارد.

کمپرسور مدل دو مرحله ای، هوا را در دو مرحله فشرده می کند.

عیب یابی سریع کمپرسور 5.5 اسب بخار، 12 بار :

کمپرسور پیستونی 5.5 اسب بخار، 12 بار، مانند هر دستگاه دیگری، دچار اختلال خواهد شد، پس بهتر است که مرکز حرفه ایی را برای عیب یابی آن انتخاب کنید. اولین مشکل رایج کمپرسور پیستونی 5.5 اسب بخار، 12 بار روشن نشدن آن در اثر خرابی موتور، خرابی استارت، خرابی رله استارت و یا قطعی برق است. 

برای همین سیم‌کشی کمپرسور بررسی می شود تا اطمینان حاصل شود که برق به آن می‌ رسد، سپس عملکرد موتور کمپرسور کنترل می شود. اگر موتور سالم باشد، باید استارت و رله استارت را بررسی کرد.

کمپرسور در صورتی که روشن است، هوا تولید نمی‌کند.

خرابی پمپ، خرابی شیر هوا، گرفتگی فیلتر هوا، کمبود روغن ایجاد کننده این مشکل هستند. برای عیب یابی سریع این مشکل، باید پمپ، شیر هوا و فیلتر هوا را بررسی کرد و سطح روغن کمپرسور را مشاهده کرد که روغن کافی در دستگاه وجود داشته باشد.

اگر فشار هوای تولیدی کم باشد یا سوپاپ‌ ها و پیستون‌ ها خراب شده اند و یا اینکه مسیر های جریان هوا مسدود شده اند.

یکی دیگر از مشکلات دستگاه صدای زیادی است که تولید می‌کند. نتیجه خرابی بلبرینگ‌ ها، یاتاقان‌ ها و گرفتگی مسیر خروجی هوای کمپرسور ها، تولید صدای زیاد است.

پارنا صنعت آسیا، متخصص عیب یابی و تعمیر انواع کمپرسور، دیزل ژنراتور و پمپ لجن کش

پارنا صنعت آسیا، با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات صنعتی، آماده ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر کمپرسور اسکرو، اویل اینجکت و پیستونی، انواع دیزل ژنراتور و پمپ لجن کش به مشتریان عزیز می باشد. تیم پارنا صنعت آسیا با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، عیب هر دستگاه را در کمترین زمان ممکن شناسایی و برطرف می کنند.

خدمات این شرکت شامل موارد زیر می باشد:

  • عیب یابی و تعمیر کمپرسور های پیستونی، اسکرو، روتاری و غیره
  • عیب یابی و تعمیر دیزل ژنراتور های تک فاز، سه فاز، کامینز، ولوو و غیره
  • عیب یابی و تعمیر انواع پمپ های لجن کش مانند تک فاز، سه فاز، شناور

شماره کارشناس پارنا صنعت آسیا در سایت موجود است.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC